Rozplombování / zaplombování elektroměru

Zjistili jste, že je na Vašem elektroměru/rozvaděči utržená či poškozená plomba? Chcete nahlásit rozplombování/zaplombování z důvodu změny distribuční sazby, výměny elektroměrového rozvaděče nebo jiné úpravy na odběrném místě?Neváhejte a kontaktujte nás!

Výměnu elektroměrového rozvaděče, utrženou či poškozenou plombu na přístupném elektroměru/rozvaděči, můžete nejjednodušeji nahlásit prostřednictvím ČEZ ON-LINE. Zvolte záložku „Žádosti a požadavky“ a v boxu „Přímo na věc" vyberte z rozbalovacího menu požadavek „Nahlášení rozplombování“.

Pokud přístup do ČEZ ON-LINE ještě nemáte, neváhejte se zaregistrovat, zjednodušíte si vyřizování i ostatních požadavků.

Pokud je váš elektroměr/rozvaděč přístupný, pak není vaše účast při jeho zaplombování nutná.

Pokud je váš elektroměr/rozvaděč nepřístupný (zamykáte domovní dveře, je umístěn za plotem, apod.), kontaktujte prosím naši Zákaznickou linku 840 840 840, kde si sjednáte termín návštěvy, případně vám poskytneme další informace.

Obrátit se na nás můžete také prostřednictvím kontaktního formuláře Napište nám.

Jestliže si v jakémkoliv kroku nebudete vědět rady, kontaktujte prosím naši Zákaznickou linku 840 840 840 nebo prostřednictvím kontaktní formuláře Napiště nám.