Zákaznická linka

Skupina ČEZ nabízí zákazníkům možnost vyřízení většiny zákaznických požadavků prostřednictvím Zákaznické linky 840 840 840.

Skupina ČEZ nabízí zákazníkům možnost vyřízení většiny zákaznických požadavků prostřednictvím Zákaznické linky.

 

Zákaznická linka – v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Zákaznická linka

840 840 840

Poruchová linka

840 850 860

Faxový kontakt

371 102 008

Prostřednictvím Zákaznické linky můžete vyřídit většinu požadavků týkajících se odběru elektřiny a plynu. Telefonický kontakt může významně přispět ke snížení počtu nutných osobních návštěv našich kontaktních míst, a tím i k významné úspoře vašeho času.

 

Co lze vyřešit a získat prostřednictvím Zákaznické linky

Elektřina a plyn

  • informace o fakturaci (vysvětlení faktury, úpravy výše záloh, reklamace), zaslání kopie faktury
  • úpravu výše záloh a četnosti jejich zasílání
  • aktualizace údajů o zákazníkovi a jeho odběrném místě
  • uzavření a změny smlouvy na dodávku elektřiny a plynu
  • informace o cenách a volbě vhodného typu sazby

Elektřina

  • reklamace chodu elektroměru a funkce přijímače HDO (hromadné dálkové ovládání)
  • informace o době platnosti vysokého a nízkého tarifu
  • podání žádosti o připojení, informace o stavu požadavku zákazníka na nový odběr nebo zvýšení odběru elektřiny
  • reklamace kvality dodávky elektřiny (např. vypínání, poruchy, podpětí a přepětí)
  • informace k technickým požadavkům zákazníků (přeložky vedení, izolace vedení)
  • poradenství v oblasti využívání elektřiny

 

Co lze vyřešit a získat prostřednictvím Poruchové linky

  • informace o plánovaném vypínání elektřiny
  • nahlášení poruch

Pokud je úplné vyřízení požadavku podmíněno předáním příslušných dokladů, je možné je zaslat poštou, faxem či e-mailem.

 

Kontaktní údaje pro komunikaci

Korespondenční adresa:

ČEZ Zákaznické služby, s.r.o.
Guldenerova 2577/19
326 00 Plzeň