Reklamní partnerství

Ve čtvrtek 7. 7. 2016 v čase od 20:00 do 22:00 proběhne úprava webového formuláře pro podávání elektronických žádostí o reklamní partnerství. V tomto čase nebude možné podávat žádosti o reklamní partnerství.
Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Jako dlouhodobě spolehlivý reklamní partner podporuje Skupina ČEZ hned několik oblastí veřejného života ve všech krajích České republiky. Ani rok 2015, v němž svou systematickou pomoc soustředila do oblasti kultury, sportu, vzdělávání, ochrany životního prostředí a zdravotnictví, pro ni v tomto směru nebyl výjimkou. Rozdíly přitom nedělá v tom, zda jde o regionální akce nebo projekty s celostátním dosahem. Podpořené projekty lze rozdělit do následujících kategorií.

Podpora v regionech: Zoologická zahrada Liberec, Zoologická zahrada Děčín, Zoologická zahrada Dvůr Králové, Jičín - město pohádky, Den s Policií České republiky, Festival mladé módy Arcolor, Memorial Air Show, Čarodejnice na Ladronce 2015, Okresní fotbalový svaz Mělník, Triatlon Mělník, 58. Žatecká dočesná.

Kultura: Hudební festival Colours of Ostrava, 50. Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, Dny lidí dobré vůle – Velehrad 2015, Festival Folkové prázdniny v Náměšti nad Oslavou, Festival Vysočinafest Jihlava, Koncert "Pocta sv. Cecílii" Jiří Stivín, festival Prague Proms, Letní Shakespearovské slavnosti, 48 Hour Film Project, festival Struneři, Mezinárodní hudební festival Petra Dvorského, „Anifilm 2015“  - Mezinárodní festival animovaného filmu.

Amatérský sport: Série běžeckých závodů Run Tour 2015, Lipno sport fest 2015, podpora studentských soutěží ve florbalu, Středoškolský atletický pohár, série závodů v běžeckém lyžování – Skitour, ČEZ Bedřichovský Night Light Marathon, ČEZ Plzeňský půlmaraton, ČEZ Bike Prague, ČEZ City Cross Run 2015, Riverside Cross 2015, Dolomiten Man, podpora v souvislosti s konáním FIS mezinárodních snowboardových závodů.

Profesionální sport: Generální partner Českého olympijského týmu 2001 – 2016, Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 v Praze, ČEZ Jizerská 50, Tradiční veslařské závody 102. Primátorky Skupiny ČEZ, Zlatá Tretra v Ostravě, Halové Mistrovství Evropy v atletice, Světový pohár ve vodním slalomu, Jiz50 RUN, Mistrovství Světa v cyklokrosu, ČEZ Basketball Nymburk, Volejbalový klub ČEZ Karlovarsko, hokejový klub Rytíři Kladno, vyhlášení cen Zlatá hokejka a Sportovec roku 2015, Podpora Talent teamu, 67. Zlatá přilba Pardubice.

Vzdělávání: Týden vědy a techniky, Bezpečně ze školy i do školy, konference CSR Summit 2015, Odborná konference "Malé jaderné reaktory pro energetiku a potenciál jejich využití pro ČR", Konference P20, Pražské evropské energetické fórum 2015, Konference NERS 2015, Den s Technologickou agenturou ČR, konference Karlovarské právnické dny, Český energetický a ekologický projekt, Konference Kvalita - Quality 2015, EPE - 16. mezinárodní vědecká konference Electric Power Engeneering, Krajská setkání svazu měst a obcí.

Pomoc potřebným: Monoski team - komplexní lyžování tělesně postižených bez rozdílu věku či svazové příslušnosti, 3. benefiční turnaj v Curlingu, Benefiční koncert Děti dětem, 2. benefiční ples pro dárce krve, Sue Ryder Charity Cup, Cena Michala Velíška 2015, Benefiční hudebně divadelní festival Cihlafest, Slovácký humanitární ples zdravotně postižených a všech lidí dobré vůle.

Životní prostředí: Čištění dalešické přehrady, budky pro sokola na ventilační komín Jaderné elektrárny Dukovany.

Zdravotnictví: Nemocnice v Třebíči, Vodní záchranná služba Českého červeného kříže Třebíč, Fakultní nemocnice Brno.

Co je reklamní partnerství?

Reklamní partnerství je forma spolupráce, která je založena na poskytnutí finančního příspěvku na propagační, reklamní služby od Skupiny ČEZ. Pokud tedy máte zajímavý projekt či akci, kde nás můžete propagovat jako partnera, je tato forma spolupráce určena pro Vás.

Jak můžete žádat o reklamní partnerství?

Pokud jste tedy přesvědčeni o tom, že Váš projekt by si zasloužil podporu Skupiny ČEZ formou reklamního partnerství, musíte nejprve vyplnit elektronickou žádost o příspěvek. Žádosti doručené jiným způsobem nebudou zařazeny do hodnotícího procesu k reklamnímu partnerství. Z možnosti podpory formou reklamního partnerství jsou vyloučeny všechny fyzické osoby.

Elektronické podání žádosti

Jak vyplnit elektronickou žádost

Schvalování a hodnocení žádostí

Reklamní aktivity jsou schvalovány jedenkrát měsíčně. Každá došlá žádost je podrobena hodnocení, na jehož základě jsou projekty schvalovány.

Doručené žádosti jsou hodnoceny podle následujících kritérií:

  • územní dosah projektu (obec, kraj, region),
  • oblast podpory (životní prostředí, kultura, sport, vzdělávání, pomoc potřebným atd.),
  • rozsah prezentace,
  • cena prezentace,
  • návaznost na energetiku,
  • další možnosti využití podpory.

O výsledku schvalování došlých žádostí budete informování prostřednictvím e-mailové zprávy, obvykle do desátého dne následujícího měsíce od termínu pro podávání žádostí. Pokud žádost na podporu Vašeho projektu či akce posíláte s časovým předstihem, nemusí být Vaše žádost projednávána hned v prvním schvalovacím období, vždy však rozhodneme včas vzhledem k termínu konání Vaší akce.

Termíny pro předkládání projektů v roce 2016

Měsíc Termín podávání žádosti Termín projednání
Únor 1. 2. – 29. 2. 2016 10. 3. 2016
Březen 1. 3. – 31. 3. 2016 10. 4. 2016
Duben 1. 4. – 30. 4. 2016 10. 5. 2016
Květen 1. 5. – 31. 5. 2016 10. 6. 2016
Červen 1. 6. – 30. 6. 2016 10. 7. 2016
Červenec 1. 7. – 31. 7. 2016 10. 8. 2016
Srpen 1. 8. – 31. 8. 2016 10. 9. 2016
Září 1. 9. – 30. 9. 2016 10. 10. 2016
Říjen 1. 10. – 31. 10. 2016 10. 11. 2016
Listopad 1. 11. – 30. 11. 2016 10. 12. 2016
Prosinec 1. 12. – 31. 12. 2016 10. 1. 2017

V případě dotazů či nejasností se obraťte na e-mailovou adresu: sponzoring {zavináč} cez {tečka} cz.