Kde zjistím útratu za minulé zúčtovací období?

Faktura je vystavována měsíčně. Obdržíte SMS s informací o její výši a s dalšími potřebnými údaji k zaplacení. Elektronicky vám ji zasíláme na váš e-mail. Fakturu je možné za poplatek zaslat poštou na vaši adresu. Pokud v zúčtovacím období utratíte méně než 100 Kč, dostanete informační SMS i fakturu, ale platbu nemusíte provádět – převedeme vám ji do dalšího období, dokud útrata nedovrší onu stokorunu. Všechny měsíční faktury, včetně orientační částky za právě probíhající období, najdete také v internetové samoobsluze nebo v mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE.





Bezplatná zákaznická linka


Potřebujete pomoc nebo s něčím poradit? Jednoduše nám zavolejte




Do 15 dnů

Taková je lhůta, během které vám sdělíme výsledek nebo informace o průběhu vaší reklamace.

< 30 s

Naším cílem je, abyste na spojení s operátorem nečekali déle než 30 sekund.