Špatně zadaný PIN a PUK

Zadali jste 3x špatně PIN

Musíte použít tzv. PUK kód, který najdete na velkém zbývajícím plastu vaší SIM karty, který vám zůstal po vylomení čipu. Další možností je: v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE, na Zákaznické lince 371 100 100 nebo 840 840 840, případně na  Zákaznických centrech.

Zadali jste 10x špatně PUK

Vaše SIM karta se z bezpečnostních důvodů trvale zablokovala. Je zapotřebí si na našich kontaktních místech zažádat o novou.





Bezplatná zákaznická linka


Potřebujete pomoc nebo s něčím poradit? Jednoduše nám zavolejte




Do 15 dnů

Taková je lhůta, během které vám sdělíme výsledek nebo informace o průběhu vaší reklamace.

< 30 s

Naším cílem je, abyste na spojení s operátorem nečekali déle než 30 sekund.