MŮJ ČEZ | Nápověda

MŮJ ČEZ je internetová aplikace, která vám umožní pohodlné a rychlé řešení požadavků souvisejících s odběrem elektřiny, plynu, tepla a mobilních služeb.

S čím vám můžeme pomoci?

Tak jako již nemusíte chodit do banky a můžete svůj účet spravovat prostřednictvím internetového bankovnictví, stejně tak můžete komunikovat i s námi. Díky nepřetržitému přístupu k vašim datům služba MŮJ ČEZ šetří váš čas a umožnuje stálou kontrolu. Vaše osobní údaje jsou zabezpečeny heslem.

Co nabízí MŮJ ČEZ?

Přehled o fakturách – MŮJ ČEZ umožňuje zobrazit přehledný výpis uhrazených a neuhrazených faktur. Tuto praktickou informaci o stavu plateb oceníte, a to zejména pokud máte více odběrných míst. Konkrétní fakturu si můžete vyhledat podle částky, splatnosti apod.

Přehled o všech odběrných místech – Pro jednotlivá odběrná místa můžete sledovat řadu údajů, jako jsou jejich technické statistiky. V případě elektřiny například velikost hlavního jističe a počet fází, zvolený produkt a distribuční sazba, předpokládaná roční spotřeba nebo termíny odečtů.
U tepla například způsob měření, roční sjednané množství GJ, typ saby, roční sjednaný příkon, atd.

Online řešení požadavků – prostřednictvím aplikace můžete:

  • nahlásit samoodečet elektřiny
  • změnit zasílací adresu a adresu trvalého bydliště
  • změnit způsob platby, bankovní spojení nebo výši a frekvenci záloh za elektřinu
  • změnit Produktovou řadu
  • zadat měsíční rezervovanou kapacitu
  • aktivovat elektronickou fakturaci, elektronickou měsíční fakturaci a stažení datového souboru
  • Tyto změny jsou provedeny okamžitě.