Sloučení účtů

Sloučení uživatelských účtů v ČEZ ON-LINE

Sloučení účtů se dotýká uživatelů ČEZ ON-LINE, kteří mají stejnou registrační emailovou adresu u několika uživatelských účtů ČEZ ON-LINE.

Cílem sloučení je existence jednoho uživatelského účtu pro jednu registrační emailovou adresu.

V pravém horním rohu vedle jména uživatele a zákaznického čísla klikněte na symbol šipky. Přes odkaz Nastavení účtu se Vám zobrazí Vaše kontaktní údaje a účty se shodnými kontaktními údaji, které jsou vhodné ke sloučení.

Zaškrtněte uživatelské účty, které chcete sloučit a výběr potvrďte odkazem „Provést změny“.

Zobrazí se Vám informace o tom, že na vybrané uživatelské účty bude zaslána emailová žádost o sloučení uživatelských účtů, kterou je potřeba odsouhlasit.

Zároveň zde vidíte účet kterým se i nadále budete přihlašovat do ČEZ ON-LINE a účty které budou sloučením zrušeny.

Po potvrzení odkazu „Provést změny“ se na vybrané účty odešle Žádost o sloučení.

Stavy žádostí je možné filtrovat checkboxem a je vidět, jaký účet čeká na schválení, či je již žádost dokončena.

Jak zobrazit a spravovat odběrná místa ze sloučených účtů?

Sloučením dojde k tomu, že zákaznická čísla ze sloučených účtů jsou přiřazena k účtu, ze kterého jste sloučení provedli.

Na přehledu účtu v pravém horním rohu vedle jména a příjmení zákazníka kliknete na symbol šipky. Rozbalí se Vám  seznam všech přiřazených účtů pod tímto uživatelským účtem. Poklepáním na jméno se zákazník můžete přepínat mezi jednotlivými účty. Hvězdička značí výchozí uživatelský účet, který se zobrazí po přihlášení.

Vytisknout Nahoru