Napsali o Ombudsmanovi ČEZ

Ombudsman ČEZ loni vyhověl 11 pct stížností

Ombudsman energetické skupiny ČEZ Josef Sedlák loni vyhověl více než 11 procentům stížností, které podali zákazníci nespokojení s postupem firmy.

Ombudsman energetiků řešil stížnosti

Celkem 371 podnětů nespokojených zákazníků obdržel v prvních šesti měsících ombudsman ČEZ.

Ombudsman ČEZ řešil 94 stížnosti

Celkem 705 podnětů nespokojených zákazníků obdržel vloni ombudsman ČEZ, z toho 94 v regionu severních Čech.

Ombudsman ČEZu řešil loni sedm set pět stížností od nespokojených zákazníků

Ombudsman ČEZu řešil loni sedm set pět stížností od nespokojených zákazníků

Ne vždy má zákazník pravdu

V roce 2009 ČEZ zřídil post zákaznického ombudsmana. Za loňský rok řešil přes sedm stovek stížností.

Podvodníci s energiemi řádí dál, zaměřují se hlavně na seniory

Podvodníci se vydávají za zástupce konkrétní společnosti. Na řadě míst Děčínska je podomní prodej zakázán.

Českem se šíří „ombudsmánie“

Podnětů, které řeší firemní či sektoroví rozhodci, přibývá. Ministerstvo průmyslu přitom chce pověřovat další soukromé subjekty řešením sporů mezi podniky a zákazníky.

Zájem o služby ombudsmana energetiků roste i na severu

Celkem 85 podnětů přistálo loni na stole ombudsmana od klientů ze severních Čech.

Šokující vyúčtování elektřiny? Ombudsman ho přezkoumá

Olomouc,Ostrava - Když pan Jan z Olomouce viděl vyúčtování spotřeby elektřiny za poslední zúčtovací období, nestačil se divit. Podle odečtu elektroměru mu zcela nepochopitelně několikanásobně vzrostla spotřeba oproti předcházejícím rokům. Obrátil se proto na ombudsmana společnosti ČEZ, aby nechal spotřebu prověřit.

Krádež elektřiny

Jejich spotřebu za ně platí jiní a navíc amatérskými zásahy do rozvodné sítě ohrožují všechny kolem. Řeč je o zlodějích elektřiny.

Roste zájem o služby Ombudsmana ČEZ

„Každý podnět má svůj vlastní příběh, za kterým se snažím vidět především konkrétní lidi. Současně však s mým týmem opakovaně narážíme na podobné kořeny jednotlivých případů. Nezřídka jde bohužel o špatné rodinné či sousedské vztahy nebo laxní přístup k povinnostem zákazníka vyplývajícím ze smluvního vztahu nebo k elektrickému zařízení odběrného místa. V takové situaci pak nepomůže ani účast ombudsmana při řešení,“ apeluje na zákazníky Josef Sedlák.

Ombudsman ČEZ: Tři roky ve službách zákazníků = 1500 podnětů

Po třech letech od ustavení institutu Ombudsmana ČEZ vzrostl zájem o služby ochránce práv zákazníků a jeho týmu o desítky procent. Celkový počet obdržených podnětů za toto období dosáhl v průběhu letošního září téměř 1500 případů.

Ombudsman ČEZ má plné ruce práce

Na ombudsmana ČEZ se obrací stále více nespokojených klientů. V prvním pololetí řešil 402 podnětů, což představuje meziroční nárůst o 85 procent. Stanovisko ve prospěch zákazníka vydal zatím pouze ve 40 případech. Nejčastější stížnosti se týkaly reklamace měření, smluvních záležitostí a reklamací záloh a plateb.

U ombudsmana ČEZu uspěla každá desátá stížnost

OMBUDSMAN ENERGETICKÉ SPOLEČNOSTI ČEZ Josef Sedlák v loňském roce řešil 518 podnětů od nespokojených klientů. Zhruba každý 10. z nich přitom vyhodnotil jako oprávněný.

Ombudsman ČEZ vyhověl desetině stížností

Ombudsman energetické společnosti ČEZ v loňském roce řešil 518 podnětů nespokojených zákazníků, z nichž 47 posoudil jako oprávněné.

Předchozí   1 2