Reklamní partnerství

Jako dlouhodobě spolehlivý reklamní partner podporuje Skupina ČEZ hned několik oblastí veřejného života ve všech krajích České republiky. Ani rok 2016, v němž svou systematickou pomoc soustředila do oblasti kultury, sportu, vzdělávání, ochrany životního prostředí a zdravotnictví, pro ni v tomto směru nebyl výjimkou. Rozdíly přitom nedělá v tom, zda jde o regionální akce nebo projekty s celostátním dosahem. Podpořené projekty lze rozdělit do následujících kategorií.

Podpora v regionech: Rio Park Lipno, Zoologická zahrada Liberec, Zoologická zahrada Dvůr Králové, Jičín - město pohádky, Den s Policií České republiky, Okresní fotbalový svaz Mělník, Triatlon Mělník, Žatecká dočesná 2016, Svatováclavské Vinobraní v Kadani.

Kultura: Hudební festival Colours of Ostrava, 51. Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, Dny lidí dobré vůle – Velehrad 2016, Festival Folkové prázdniny v Náměšti nad Oslavou, Festival Vysočinafest Jihlava, Koncert "Pocta sv. Cecílii" Jiří Stivín, festival Prague Proms, Letní Shakespearovské slavnosti, „Anifilm 2016“  - Mezinárodní festival animovaného filmu.

Amatérský sport:  Lipno sport fest 2016, série závodů v běžeckém lyžování – Skitour, ČEZ Bedřichovský Night Light Marathon, ČEZ Plzeňský půlmaraton, ČEZ Bike Prague, Riverside Cross 2016, Dolomiten Man, Bike Čeladná, Adrenalin Cup.

Profesionální sport: Generální partner Českého olympijského týmu 2001 – 2016, ČEZ Jizerská 50, Tradiční veslařské závody 103. Primátorky Skupiny ČEZ, Světový pohár ve vodním slalomu, Jiz50 RUN, Světová pohár horských kol, ČEZ Basketball Nymburk, Volejbalový klub ČEZ Karlovarsko, hokejový klub Rytíři Kladno, vyhlášení cen Zlatá hokejka, Sportovec roku 2016, Podpora Talent teamu, 68. Zlatá přilba Pardubice.

Vzdělávání: Týden vědy a techniky, Vědohraní, Den s experimentální fyzikou, Junior Inovátor, konference UP, Bezpečně do školy i ze školy - kufříky pro prvňáčky, Konference Karlovarské právnické dny, Konference Karlovarské právnické dny, XIX. celostátní finanční konference Svazu měst a obcí České republiky, 12. Pražská bezpečnostní konference, Festival Vědy, Česká hlava.
Pomoc potřebným: 4. benefiční turnaj v Curlingu, Sue Ryder Charity Cup, Cena Michala Velíška 2016, Soustředění nováčků a začínajících sportovců – atletů vozíčkářů, XVII. Slovácký humanitární ples, 8. ročník Benefičního plesu, Benefiční hudebně divadelní festival CIHLAFEST, Zpátky do života

Životní prostředí: Dny prezentace zemědělství a potravinářství Královéhradeckého kraje  Královéhradecké krajské dožínky, Čištění dalešické přehrady

Zdravotnictví: Fakultní nemocnice Brno, Nemocnice v Třebíči, Fakultní nemocnice Plzeň, Psychiatrická nemocnice Horní Beřkovice.

Co je reklamní partnerství?

Reklamní partnerství je forma spolupráce, která je založena na poskytnutí finančního příspěvku na propagační, reklamní služby od Skupiny ČEZ. Pokud tedy máte zajímavý projekt či akci, kde nás můžete propagovat jako partnera, je tato forma spolupráce určena pro Vás.

Jak můžete žádat o reklamní partnerství?

Pokud jste tedy přesvědčeni o tom, že Váš projekt by si zasloužil podporu Skupiny ČEZ formou reklamního partnerství, musíte nejprve vyplnit elektronickou žádost o příspěvek. Žádosti doručené jiným způsobem nebudou zařazeny do hodnotícího procesu k reklamnímu partnerství. Z možnosti podpory formou reklamního partnerství jsou vyloučeny všechny fyzické osoby.

Elektronické podání žádosti

Jak vyplnit elektronickou žádost

Schvalování a hodnocení žádostí

Reklamní aktivity jsou schvalovány jedenkrát měsíčně. Každá došlá žádost je podrobena hodnocení, na jehož základě jsou projekty schvalovány.

Doručené žádosti jsou hodnoceny podle následujících kritérií:

  • územní dosah projektu (obec, kraj, region),
  • oblast podpory (životní prostředí, kultura, sport, vzdělávání, pomoc potřebným atd.),
  • rozsah prezentace,
  • cena prezentace,
  • návaznost na energetiku,
  • další možnosti využití podpory.

O výsledku schvalování došlých žádostí budete informování prostřednictvím e-mailové zprávy, obvykle do desátého dne následujícího měsíce od termínu pro podávání žádostí. Pokud žádost na podporu Vašeho projektu či akce posíláte s časovým předstihem, nemusí být Vaše žádost projednávána hned v prvním schvalovacím období, vždy však rozhodneme včas vzhledem k termínu konání Vaší akce.

Termíny pro předkládání projektů v roce 2017

Měsíc Termín podávání žádosti Termín projednání
Leden 1. 1. – 31. 1. 2017 10. 2. 2017
Únor 1. 2. – 28. 2. 2017 10. 3. 2017
Březen 1. 3. – 31. 3. 2017 10. 4. 2017
Duben 1. 4. – 30. 4. 2017 10. 5. 2017
Květen 1. 5. – 31. 5. 2017 10. 6. 2017
Červen 1. 6. – 30. 6. 2017 10. 7. 2017
Červenec 1. 7. – 31. 7. 2017 10. 8. 2017
Srpen 1. 8. – 31. 8. 2017 10. 9. 2017
Září 1. 9. – 30. 9. 2017 10. 10. 2017
Říjen 1. 10. – 31. 10. 2017 10. 11. 2017
Listopad 1. 11. – 30. 11. 2017 10. 12. 2017
Prosinec 1. 12. – 31. 12. 2017 10. 1. 2018

V případě dotazů či nejasností se obraťte na e-mailovou adresu: sponzoring {zavináč} cez {tečka} cz.