Zpět

Spravujte účet za energie
on-line

Potřebujete nahlásit samoodečet, změnit výši záloh, zaplatit fakturu, nebo změnit kontaktní adresu? Vše můžete vyřešit z pohodlí domova. K zadání některých požadavků budete potřebovat údaje, které najdete na faktuře, či smlouvě.

PŘEPIS ODBĚRNÉHO MÍSTA

Chci na sebe převést smlouvu pro dodávku elektřiny.

Jaké údaje potřebuji: Číslo odběrného místa (EAN/EIC), stav elektroměru.

Převést smlouvu

CHCI NAHLÁSIT SAMOODEČET

Potřebujete nahlásit samoodečet elektřiny nebo zemního plynu? Udělejte to on-line.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC), stav elektroměru nebo plynoměru.

Nahlásit samoodečet


CHCI ZMĚNIT VÝŠI ZÁLOH

Potřebujete změnit výši záloh? Stačí 3 jednoduché kroky a máte hotovo.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC).

Změnit výši záloh

CHCI ZMĚNIT TERMÍN SPLATNOSTI ZÁLOH

Nevyhovuje vám termín splatnosti záloh? Nastavte si ho podle svých představ.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC).

Nastavit splatnost záloh


CHCI VRÁTIT PŘEPLATEK

Požadujete vrátit přeplatek za energie? Dejte nám o tom vědět.

Jaké údaje potřebuji: Jméno a příjmení, telefon, e-mail, číslo daňového dokladu či číslo odběrného místa.

Vrátit přeplatek

CHCI ZMĚNIT ZPŮSOB PLACENÍ

Když chcete mít co nejpohodlnější způsob úhrady.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo a číslo odběrného místa (EAN/EIC).

Změnit způsob platby


ZMĚNA ADRESY

Máte novou trvalou nebo kontaktní adresu? Změna je tak jednoduchá!

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC).

Změnit kontaktní údaje

CHCI ZAPLATIT ONLINE

Úhrada zálohy nebo faktury platební kartou.

Jaké údaje potřebuji: Variabilní symbol.

Přejít k platební bráně

 

JAKÉ POTŘEBUJI ZNÁT ÚDAJE

  • Údaje o odběrném místě: zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EIC nebo EAN)
  • Číslo faktury
  • Kontaktní údaje: telefonní číslo, e-mail uvedené ve smlouvě
  • Změnu potvrdíte kódem z autentizační SMS, kterou pošleme na váš telefon

 

KDE NAJDU POTŘEBNÉ ÚDAJE

faktura náhled

 

 

Pomohly Vám uvedené informace?


Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

stěhujeme se

Vážení zákazníci,

 

institut Ombudsmana ČEZ od 1. července 2020 změní své pracoviště. Nově nás od uvedeného data najdete na adrese Jemnická 1138/1, 140 00 Praha 4.

 

Věřím, že i v nových prostorách Vám já a můj tým budeme k dispozici k Vaší plné spokojenosti.

 

S úctou

 

Josef Sedlák
Ombudsman ČEZ