Zpět

Spravujte účet za energie online

Potřebujete nahlásit samoodečet, změnit výši záloh, zaplatit fakturu, nebo změnit kontaktní adresu? Vše můžete vyřešit z pohodlí domova. K zadání některých požadavků budete potřebovat údaje, které najdete na faktuře, či smlouvě.

PŘEPIS ODBĚRNÉHO MÍSTA

Chci na sebe převést smlouvu pro dodávku elektřiny.

Jaké údaje potřebuji: stav elektroměru.

Převést smlouvu

CHCI NAHLÁSIT SAMOODEČET

Potřebujete nahlásit samoodečet elektřiny nebo zemního plynu? Udělejte to on-line.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC), stav elektroměru nebo plynoměru.

Nahlásit samoodečet


CHCI ZMĚNIT VÝŠI ZÁLOH

Potřebujete změnit výši záloh? Stačí 3 jednoduché kroky a máte hotovo.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC).

Změnit výši záloh

CHCI VRÁTIT PŘEPLATEK

Požadujete vrátit přeplatek za energie? Dejte nám o tom vědět.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC), číslo účtu.

Vrátit přeplatek


CHCI ZMĚNIT ZPŮSOB PLACENÍ

Když chcete mít co nejpohodlnější způsob úhrady.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC), stav elektroměru nebo plynoměru.

Změnit způsob platby

ZMĚNA ADRESY

Máte novou trvalou nebo kontaktní adresu? Změna je tak jednoduchá!

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC).

Změnit kontaktní údaje


CHCI ZAPLATIT ONLINE

Úhrada zálohy nebo faktury platební kartou.

Jaké údaje potřebuji: Variabilní symbol.

Přejít k platební bráně

 

JAKÉ POTŘEBUJI ZNÁT ÚDAJE

  • Údaje o odběrném místě: zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EIC nebo EAN)
  • Číslo faktury
  • Kontaktní údaje: telefonní číslo, e-mail uvedené ve smlouvě
  • Změnu potvrdíte kódem z autentizační SMS, kterou pošleme na váš telefon

 

KDE NAJDU POTŘEBNÉ ÚDAJE

Pomohly Vám uvedené informace?