Zpět

Spravujte účet za energie
on-line

Potřebujete nahlásit samoodečet, změnit výši záloh, zaplatit fakturu, nebo změnit kontaktní adresu? Vše můžete vyřešit z pohodlí domova. K zadání některých požadavků budete potřebovat údaje, které najdete na faktuře, či smlouvě.

PŘEPIS ODBĚRNÉHO MÍSTA

Chci na sebe převést smlouvu pro dodávku elektřiny.

Jaké údaje potřebuji: Číslo odběrného místa (EAN/EIC), stav elektroměru.

Převést smlouvu

CHCI NAHLÁSIT SAMOODEČET

Potřebujete nahlásit samoodečet elektřiny nebo zemního plynu? Udělejte to on-line.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC), stav elektroměru nebo plynoměru.

Nahlásit samoodečet


CHCI ZMĚNIT VÝŠI ZÁLOH

Potřebujete změnit výši záloh? Stačí 3 jednoduché kroky a máte hotovo.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC).

Změnit výši záloh

CHCI ZMĚNIT TERMÍN SPLATNOSTI ZÁLOH

Nevyhovuje vám termín splatnosti záloh? Nastavte si ho podle svých představ.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC).

Nastavit splatnost záloh


CHCI VRÁTIT PŘEPLATEK

Požadujete vrátit přeplatek za energie? Dejte nám o tom vědět.

Jaké údaje potřebuji: Jméno a příjmení, telefon, e-mail, číslo daňového dokladu či číslo odběrného místa.

Vrátit přeplatek

CHCI ZMĚNIT ZPŮSOB PLACENÍ

Když chcete mít co nejpohodlnější způsob úhrady.

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC), stav elektroměru nebo plynoměru.

Změnit způsob platby


ZMĚNA ADRESY

Máte novou trvalou nebo kontaktní adresu? Změna je tak jednoduchá!

Jaké údaje potřebuji: Zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EAN/EIC).

Změnit kontaktní údaje

CHCI ZAPLATIT ONLINE

Úhrada zálohy nebo faktury platební kartou.

Jaké údaje potřebuji: Variabilní symbol.

Přejít k platební bráně

 

JAKÉ POTŘEBUJI ZNÁT ÚDAJE

  • Údaje o odběrném místě: zákaznické číslo, číslo odběrného místa (EIC nebo EAN)
  • Číslo faktury
  • Kontaktní údaje: telefonní číslo, e-mail uvedené ve smlouvě
  • Změnu potvrdíte kódem z autentizační SMS, kterou pošleme na váš telefon

 

KDE NAJDU POTŘEBNÉ ÚDAJE

faktura náhled

 

 

Pomohly Vám uvedené informace?


Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

Aktuální informace v souvislosti s vládní nařízením

VŠECHNA ZÁKAZNICKÁ CENTRA ČEZ PRODEJ JSOU OPĚT OTEVŘENA.

Tip: Sjednejte si on-line čas vaší schůzky. Rezervaci najdete v detailu Zákaznického centra.

INFORMACE O OTEVŘENOSTI SMLUVNÍCH PARTNERŮ ČEZ PRODEJ NAJDETE VŽDY V DETAILU KONKRÉTNÍ POBOČKY.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel:

Mějte zakrytá
ústa a nos

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Vyřešte své požadavky jednoduše on-line

ČEZ ON-LINE

Nebo na této stránce

Zákaznická linka ČEZ Prodej

Pro požadavky na produkty a služby

800 810 820

Denně od 7 do 20 hodin

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

Pro poruchy a technické požadavky

800 850 860

Nonstop

stěhujeme se

Vážení zákazníci,

 

institut Ombudsmana ČEZ od 1. července 2020 změní své pracoviště. Nově nás od uvedeného data najdete na adrese Jemnická 1138/1, 140 00 Praha 4.

 

Věřím, že i v nových prostorách Vám já a můj tým budeme k dispozici k Vaší plné spokojenosti.

 

S úctou

 

Josef Sedlák
Ombudsman ČEZ