WebTop100: Web ČEZ opět dominoval v energetice!

Praha, 8. listopadu 2013 – Výrazně inovované internetové stránky www.cez.cz se staly absolutním vítězem kategorie Průmysl a energetika vyhlašované v rámci prestižního klání o nejlepší tuzemské korporátní internetové prezentace WebTop100.

Ročně přijde jen na český web ČEZ více než 4 miliony návštěvníků. Celková návštěvnost čtyřicítky webů Skupiny ČEZ v ČR i v zahraničí loni premiérově pokořila hranici 7 milionů uživatelů.

Webové stránky společnosti ČEZ se staly vítězem letošního ročníku soutěže WebTop100 v oboru kategorii Průmysl a energetika, když výrazně předčily především všechny své velké konkurenty z oblasti energetiky. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ vítězí v energetické kategorii opakovaně, naposledy dominovaly loni. V roce 2009 byly zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala obhájit triumf v celkovém žebříčku všech firemních webů v ČR.

Kategorie Energetika (medailisté a další vybrané firmy v celkovém pořadí)

Pořadí Společnost URL Body
1. ČEZ, a. s. www.cez.cz 81,0
2. Seko Aerospace, a. s www.sekogroup.com   73,5
3. Linaset, a. s. www.linaset.cz 64,5
5. E.ON Česká republika, s.r.o. www.eon.cz 56,5
12. Pražská energetika, a. s. www.pre.cz 35,5

(zdroj: Web Top 100, Dobrý web)

Stránky www.cez.cz, které letos prošly výrazným redesignem, přilákaly za poslední rok téměř 4 miliony návštěvníků (z toho téměř 2 miliony unikátních návštěvníků). Podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru 3,5 minuty a více než polovina se jich pravidelně vrací. Celková návštěvnost všech samostatných webových stránek Skupiny ČEZ, kterých je v devíti jazycích již více než 40, loni poprvé překonala sedmimilionovou hranici.

„Konkurence firemních internetových prezentací je tradičně velká. O to více si vážíme prvenství, které je oceněním dovedností a týmové práce všech kolegů ze Skupiny ČEZ a podpory našich dodavatelů,“ řekl Pavel Foršt, vedoucí útvaru Internet a intranet Skupiny ČEZ. Dodavatelem webu www.cez.cz je FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital.

Dlouhodobě pokračuje společnost ČEZ především v budování sítě webů v zemích svého působení a stránek podporujících prodej komodit. Rodina jednotně designovaných webů pro Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko a další současně představuje jedinečný původní koncept multijazyčného webového portálu implementovaného z ČR do celého regionu střední a jihovýchodní Evropy. (kompletní přehled webových prezentací viz níže)

Osvědčenou aplikací posledního roku je mobilní verze, která umožní aktivní komunikaci zákazníků se službami ČEZ prostřednictvím mobilních telefonů. V PR oblasti se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje tiskový servis a informace z elektráren. Obsahově i návštěvnicky stále roste sekce Vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.

Seznam nejdůležitějších webových prezentací Skupiny ČEZ

Zveřejněno
8
Listopad 2013