MOBIL OD ČEZ vstoupil na trh přesně před čtvrt rokem

Před třemi měsíci Skupina ČEZ uvedla na trh svého mobilního operátora. MOBIL OD ČEZ si okamžitě získal přízeň zákazníků zejména díky jednoduchým flexibilním službám, příznivým cenám a tarifu, se kterým zákazníci neplatí nic navíc. První čtvrtletí MOBILU OD ČEZ na trhu předčilo očekávání Skupiny ČEZ.

„Myslím, že lze bez nadsázky hovořit o úspěchu. Více než 35 tisíc zákazníků za tři měsíce – to je velmi slušný výsledek,“ říká Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ, který stál u zrodu MOBILU OD ČEZ. Poukazuje tím na fakt, že ambice Skupiny ČEZ v oblasti mobilní telefonie je stejná, jako v případě dodávek plynu domácnostem. „Netajíme se tím, že naší ambicí je být největším alternativním mobilním operátorem v České republice,“ dodává Svoboda.

První tři měsíce fungování MOBILU OD ČEZ v kostce:

-      Nejvyužívanější službou je základní tarif Platím, jak volám. Zákazníci si ho zpravidla po vyzkoušení rozšiřují o další balíčky volání či dat.

-      Typický zákazník utratí měsíčně za služby MOBILU OD ČEZ 200 – 300 korun. Potvrdilo se, že na trhu existuje početná skupina zákazníků, pro niž flat tarify nemají smysl.

-      Nadpoloviční většina zákazníků přichází s vlastním telefonním číslem (téměř 60 %). Nejdou si tedy služby MOBILU OD ČEZ pouze vyzkoušet, ale mají zájem aktivně je využívat.

-      Nejvíce zákazníků pochází z regionů na distribučním území Skupiny ČEZ. Významný počet zákazníků má MOBIL OD ČEZ také v Praze.

-      Zákazníci do sítě MOBIL OD ČEZ přicházejí nejčastěji od velkých tradičních operátorů.

-      Téměř 10 % zákazníků si objednalo více než jednu SIM kartu. To jim umožní šetřit za volání a SMS i v rámci rodiny či okruhu přátel.

-      Zákazníci pro sjednání služeb MOBILU OD ČEZ nejčastěji využívají call centrum a Zákaznická centra Skupiny ČEZ.

-      Pro letošní rok Skupina ČEZ plánuje získat přes 100 000 zákazníků služby MOBIL OD ČEZ. Chystají se také další novinky.

 

O MOBILU OD ČEZ

MOBIL OD ČEZ nabízí jeden základní tarif „Platím, jak volám“ zcela bez poplatků. K němu je možné aktivovat další hlasové a datové balíčky. Za 200 Kč měsíčně hlasový balíček „Volám občas“ se sto volnými minutami. Hlasový balíček „Volám rád“ za 340 Kč obsahuje dvě stě volných minut do všech sítí. Aktivace jakéhokoliv hlasového či datového balíčku automaticky znamená telefonování v síti ČEZ zcela zdarma. Datové balíčky jsou tři. Denní za 20 Kč s FUP 50 MB, balíček „Často online“ s 300 MB dat za 200 Kč měsíčně nebo „Žiju online“ za 300 Kč měsíčně s 1 GB dat.

Stávající zákazníci ČEZ Prodej mají s MOBILEM OD ČEZ esemeskování v síti ČEZ zdarma. Mohou jím obdarovat i své tři přátele, kteří také využívají služby MOBILU OD ČEZ. Samozřejmostí jsou MMS, roaming či převedení původního čísla. Zdarma je k dispozici Hlasová samoobsluha s operátory, která je dovolatelná z MOBILU OD ČEZ na čísle *84. Obsluhovat MOBIL OD ČEZ lze též na Zákaznické lince 840 840 840, na Zákaznických centrech Skupiny ČEZ či přes internetovou samoobsluhu na www.cez.cz. Na všech těchto místech je možné si také MOBIL OD ČEZ zřídit.

Jan Pavlů, tiskový mluvčí ČEZ

Zveřejněno
15
Leden 2014