Češi preferují aktivní trávení volného času. A ŠŤÁVA jim v tom pomáhá

To potvrzuje úspěch zákaznického programu Skupiny ČEZ. ŠŤÁVA totiž přivítala uživatele s pořadovým číslem 100 001. Díky Šťávě mohou zákazníci Skupiny ČEZ již od loňského května čerpat slevy a výhody u více než tří set partnerů z celé republiky, aktuálně se zimní nabídkou.

„Během pouhých devíti měsíců se ze ŠŤÁVY stal jeden z nejlépe fungujících zákaznických programů v České republice,“ říká Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ. Jeho slova dokládá slečna Kolmanová ze Středočeského kraje, která se do programu registrovala jako uživatelka číslo 100 001. „ŠŤÁVU využíváme často a je opravdu prima. Díky ní máme tolik tipů na zajímavá místa po celém Česku! Navíc si za ušetřené peníze s kupóny ŠŤÁVY můžeme dovolit ještě více zážitků. Když už jsem zákazník ČEZ, tak proč se nezapojit? Nic to nestojí. Naopak, můžu jen získat,“ říká slečna Kolmanová. Protože svojí registrací jako první překonala hranici 100 000 uživatelů ŠŤÁVY, získala od Skupiny ČEZ kameru GoPro HD3+, která jí umožní zachytit všechny cenné životní okamžiky. Do Zákaznického programu ŠŤÁVA se lze jednoduše registrovat na www.stava.cz.

O Zákaznickém programu ŠŤÁVA

Program ŠŤÁVA je určen zákazníkům Skupiny ČEZ z řad domácností a jejich rodinám. Teď v zimě ŠŤÁVA nabízí výhodnější vstupenky do muzeí, wellness center či ski areálů, zatímco v létě program uživatelům nabídnul výhodné vstupenky na hrady a zámky, do sportovních center či aquaparků. Z nabídky tipů a slev pro trávení volného času si přitom vybere celá rodina i všechny věkové kategorie. Do programu je zapojeno přes 300 partnerů z celé České republiky nabízejících volnočasové aktivity z oblasti sportu, kultury, zábavy a cestování. V každém kraji nabízí program minimálně 20 destinací, takže je z čeho vybírat. Nabídka se sezónně obměňuje. Program je dostupný všem zákazníkům ČEZ, kteří odebírají elektřinu, plyn či využívají služby MOBILU OD ČEZ. K čerpání benefitů není potřeba splnění jakýchkoliv podmínek. Všichni zákazníci mohou program využívat bez omezení. Informace o nabídkách partnerů programu a kupóny zákazník nalezne na internetové stránce www.stava.cz nebo v časopise ŠŤÁVA, který zákazníci dostávají v elektronické i tištěné podobě. Časopis lze zdarma získat i v Zákaznických centrech Skupiny ČEZ. Partneři o svém zapojení do ŠŤÁVY informují viditelným označením u vstupu. Pro čerpání nabídky je nutná registrace prostřednictvím jednoduchého formuláře, k jehož vyplnění je potřeba zadat pouze běžné osobní údaje a zákaznické číslo z faktury. Potom už si lze kupón vytisknout z výše uvedené internetové stránky nebo ho zobrazit na displeji mobilního telefonu. Dále jsou kupóny k dispozici v časopisu ŠŤÁVA a na Zákaznických centrech Skupiny ČEZ. Svoje zkušenosti, fotografie nebo tipy z výletů a jiných rodinných akcí si zákazníci mohou vyměňovat na facebookové stránce https://www.facebook.com/matostavu.

Jan Pavlů, tiskový mluvčí ČEZ

Zveřejněno
11
Únor 2014