Nejzápadnější a nejmodernější. Zákaznické centrum ČEZ v Chebu dostalo nový „kabát“ podle přání samotných zákazníků

Zákaznické centrum se nachází v centru města, na adrese Svatopluka Čecha 7, je bezbariérové, má pohodlnou čekací zónu a jeho nové uspořádání umožňuje aktivnější obsluhu klientů. Na jeho nové koncepci se podíleli sami zákazníci.

„Naše zákaznické centrum se nachází na dobré adrese přímo v centru města a v jeho blízkém okolí je navíc dostatek možností parkování. Chtěli jsme ale zlepšit jeho vnitřní uspořádání a dosáhnout toho, aby se u nás návštěvníci cítili lépe,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Michael Pupala. „I proto jsme pro ně připravili kávu, vodu, denní tisk a wifi připojení zdarma.“

Návrhy uspořádání nového centra vycházejí z požadavků samotných zákazníků, mezi kterými na toto téma ČEZ uskutečnil průzkum. Zákaznické centrum teď působí vzdušnějším a estetičtějším dojmem. Čekající maminky či tatínkové s dětmi si také mohou krátit čas hrami na tabletu. Renovací prošel i samotný dům, ve kterém se pobočka nachází.

Otevírací doba zůstává stejná, tedy v pondělí a ve středu od 8:00 do 17:00, po zbytek pracovního týdne od 8:00 do 16:00.

Zákaznické centrum v Chebu prošlo redesignem jako čtvrté z celkem 24 zákaznických center ČEZ a jako první v západních Čechách. Nový vzhled už mají také pobočky v Děčíně, Chomutově a v Kladně.

Michaela Jirovcová, mluvčí Skupiny ČEZ pro západní Čechy

Zveřejněno
27
Červenec 2017