Nové technické konzultační místo ČEZ Distribuce je otevřeno v Hradci Králové

9. ledna 2019 – Komfortní vyřízení požadavků svých klientů zajišťuje nové technické konzultační místo (TKM) společnosti ČEZ Distribuce v Hradci Králové na Riegrově náměstí. Lidé i firmy z Královéhradeckého kraje zde mohou pohodlně vyřídit distribuční požadavky, jako například žádost o připojení, změnu příkonu, informace o odstávkách elektřiny, zaizolování vedení, žádosti o přeložku a další

Kontaktní místo je určeno pro všechny odběratele elektřiny v Královéhradeckém kraji, ať už mají smlouvu s jakýmkoliv dodavatelem elektřiny.  Nové kontaktní pracoviště, kterým chtějí energetici přispět ke zlepšení obsluhy svých klientů, je po Děčíně, Ostravě, Kladnu, Plzni a Olomouci již šestým otevřeným. Během února otevřeme také TKM v Pardubicích

„Mnoho klientů stále preferuje osobní kontakt, nebo jejich požadavek je natolik specifický, že je nutno tuto záležitost vyřešit osobně popřípadě ve spolupráci s ostatními techniky. Chceme trvale zlepšovat dostupnost a kvalitu služeb, které našim klientům poskytujeme,“ vysvětluje důvod otevření TKM generální ředitel ČEZ Distribuce Martin Zmelík.

 „To, že jdeme správnou cestou, potvrzuje i návštěvnost našich pěti TKM v Děčíně, Ostravě, Kladně, Plzni  a Olomouci. Každý měsíc zde najde technickou pomoc více jak 2000 klientů,“dodává Zmelík.

Čísla za loňský rok hovoří jasně, naše technická konzultační místa pomohla vyřešit požadavky téměř 30 000 klientů.

TKM bude otevřeno pět dní v týdnu. V pondělí a středu bude otevírací doba od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 14 hodin. Obsluha TKM nabízí všem klientům profesionálně vyškolené zaměstnance, kteří pomohou s požadavky týkající se distribuční problematiky. TKM nebude řešit obchodní záležitosti, ty musí klienti řešit se svým obchodníkem.

 Jaké požadavky se na TKM budou řešit:

  • žádosti o připojení, změnu příkonu,
  • přeložky distribučního zařízení,
  • nahlášení poruchy,
  • informace o odstávkách elektřiny,
  • vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci,
  • zaizolování či odizolování vedení,
  • ořezy stromoví v blízkosti vodičů,
  • požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu,
  • dotazy na spínání HDO,
  • požadavky na odplombování či zaplombování odběrného místa,
  • dotazy technického charakteru a další.

Otevření TKM v Hradci Králové je další krok ČEZ Distribuce ve zlepšování obsluhy svých klientů. Po spuštění bezplatné kontaktní linky 800 850 860 pro hlášení poruch a řešení distribučních požadavků i on-line portálu pro komunikaci s distributorem tzv. DIP (Distribuční informační portál) rozšiřuje síť technických konzultačních míst na svém zásobovacím území. V plánu je otevřít kolem desíti TKM, převážně v krajských městech. V blízké době se tak mohou na své TKM těšit také obyvatelé v  Pardubicích, následovat budou  Kolín, Karlovy Vary a Liberec.

ČEZ Distribuce, a. s. ze Skupiny ČEZ provozuje na území České republiky vedení v délce 163 680 km s 3,6 mil. odběrných míst. Postupnou modernizací, plánovanou rekonstrukcí zařízení distribuční soustavy a proaktivním přístupem stabilně zvyšuje a zajišťuje kvalitní a spolehlivé dodávky elektřiny a plní rostoucí požadavky klientů. Cílenými investicemi do distribučního zařízení je umožňován další rozvoj české ekonomiky a vytvářen prostor investorům a tím i novým pracovním místům v regionech.

Šárka Lapáčková Beránková, mluvčí Skupiny ČEZ pro východní Čechy

Zveřejněno
9
Leden 2019