Tiskové zprávy

Filtrování výpisu aktualit:
6
Únor 2018

Ombudsmana ČEZ za osm let oslovilo už více než 6 tisíc zákazníků, vyhověl 730 z nich

Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než osmi lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty 6 185 klientů. Loni ho oslovilo celkem 1 293 zákazníků. Nejvíce podnětů směřovalo do oblastí smluvních záležitostí a měření odebrané elektřiny.

26
Leden 2018

ČEZ Prodej vyřešil v roce 2017 více než 3,5 milionu zákaznických požadavků.

Nejčastěji zákazníci ČEZ kontaktovali prostřednictvím telefonu a emailu. Více než půl milionu zákazníků navštívilo zákaznická centra. Oblíbeným prostředkem kontaktu zůstávají dopisy a někteří zákazníci dokonce využili i faxů.

8
Leden 2018

Na nové adrese nabízí Zákaznické centrum ČEZ více pohodlí a také delší otevírací dobu

Česká Lípa - Nové Zákaznické centrum ČEZ v České Lípě má novou adresu, nabízí delší otevírací dobu a také pohodlnou čekací zónu, umožňující aktivní obsluhu klientů. Centrum se nachází v Moskevské ulici (č.p. 22) a na jeho designu se svými nápady podíleli sami zákazníci.

8
Leden 2018

ČEZ prodlužuje otevírací dobu v zákaznických centrech po celé České republice

Otevírací doba se prodlouží v úterý a ve čtvrtek o hodinu, v těch nejfrekventovanějších zákaznických centrech ve velkých městech i o dvě hodiny.

Předchozí   1 Další