Příslušenství

Wallbox

PROFI s kabelem a elektroměrem

Pro interiérové i exteriérové využití
Včetně integrovaného 4,5 m kabelu
Webová aplikace
Dotykové ovládání

Kabel 4,5 m s magnetickým držákem, přepěťová ochrana RCD A, ochrana proti úniku DC, konektivita - Ethernet, Wi-fi, 3G/LTE, elektroměr

Designový skvost mezi wallboxy tvořený z jednolitého kusu hliníku zajišťující odolnost a trvanlivost. Uživatelé komunikují se stanicí skrze LCD displej a přihlašují se k ní přes SMS, RFID nebo PIN. Správci používají jednoduchou webovou aplikaci. S velkým množstvím chytrých konfigurovatelných funkcí je skvělým řešením třeba i pro Vaše podnikání. Tento model je osazen i digitálním elektroměrem na který je vidět z boku wallboxu.

Více informací

Výkon

22 kW

Typ a druh kabelu

4,5 m kabel s držákem, Mennekes

Napájecí napětí

400 V

Max. proud

32 A

Napájení

3-fázové

39 416 Kč bez DPH

47 693 Kč vč. DPH

Vyplňte vaše údaje

Využijte na wallbox výhodné financování.

Jak probíhá montáž wallboxu?

Krok 1

Objednávka zařízení pomocí našeho konfigurátoru

Pokud si budete objednávat pomocí našeho konfigurátoru wallbox, zaškrtněte možnost koupě včetně instalace.

Krok 2

Potvrzení objednávky pracovníkem ČEZ

Do 3 pracovních dní se s Vámi spojí naše pracovnice a společně projednáte další postup.

Posouzení komplikovanosti instalace

Pokud společně dojdete k závěru, že místo instalace je komplikované a nelze ho vyhodnotit po telefonu (popř. z fotografií), můžete si za příplatek objednat prohlídku místa naším technikem. (Není součástí základního balíčku instalace)

Krok 3

Předběžná návštěva technika v místě instalace (nadstandardní služba)

Technik přijede na místo instalace do sedmi dnů, aby definoval rozsah stavebních a elektroinstalačních prací, které budou nutné pro instalaci wallboxu.

Nacenění víceprací, pokud jsou třeba

Po zhodnocení nutných úprav Vám náš technik předloží cenovou nabídku na stavební a elektroinstalační úpravy, pokud si je necháte provést od naší společnosti.

Krok 4

Provedení víceprací, pokud jsou třeba

Pokud jste naši cenovou nabídku akceptovali, přibližně v následujícím týdnu k vám přijede náš technik se vším potřebným materiálem a vícepráce uskuteční.

Základní instalace Wallboxu naším technikem

Jakmile je vše připraveno, dojde k samotné instalaci, která je součástí základního instalačního balíčku a obsahuje kromě usazení zařízení i zprovoznění wallboxu, jeho parametrizaci, Vaše zaškolení a vystavení protokolu o odborné instalaci / funkční zkoušce.

Hotovo!

Wallbox je připravený k použití, ať Vám slouží! :)


Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

Omlouváme se, ale v návaznosti na vládní nařízení jsme do odvolání přerušili provoz všech našich zákaznických center a kontaktních míst.

Uděláme vše pro to, abychom i v této složité situaci pro Vás zajistili co nejdostupnější zákaznický servis. Své požadavky můžete vyřídit ve webové aplikaci ČEZ ON-LINE, na stránce pro on-line požadavky nebo na naší Zákaznické lince 800 810 820.

Vyřešte své požadavky jednoduše on-line

ČEZ ON-LINE

Nebo na této stránce

Zákaznická linka ČEZ prodej

Pro požadavky na produkty a služby

800 810 820

Denně od 7 do 20 hodin

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

Pro poruchy a technické požadavky

800 850 860

Nonstop