Chci změnit způsob placení

Chcete mít co nejpohodlnější způsob platby za elektřinu/plyn? Nevyhovuje Vám nastavený způsob placení a nechcete každý měsíc zadávat příkaz do banky k úhradě zálohy na elektřinu či plyn? Změna je velmi jednoduchá!

Tip pro vás
Způsob placení můžete jednoduše změnit v rámci Samoobsluhy z pohodlí vašeho domova.

Máte časté dotazy nebo požadavky na pracovníky naší zákaznické linky či kontaktních center? Chcete je vyřešit pohodlněji, aniž byste museli někam telefonovat nebo chodit? Pak vám nejlépe poslouží naše ČEZ ON-LINE.

Prostřednictvím počítače budete mít vždy kompletní informace o svém odběru elektřiny či plynu, fakturách a platbách, stejně jako možnost okamžitě změnit své zasmluvněné a důležité údaje.

Aktivujte si tuto inteligentní službu na našich internetových stránkách www.cez.cz/cezonline.

Aby pro vás bylo vše snadné a rychlé, nabízíme vám široké spektrum možností, jak provést úhradu za spotřebovanou elektřinu či plyn.

Zálohové i zúčtovací faktury můžete platit různými způsoby a formu úhrady snadno kdykoliv změnit.

Nejkomfortnějším typem platby je přímé inkaso – ušetří vám čas i peníze. Stačí dát své bance svolení k přímému inkasu, nahlásit jí číslo účtu z faktury za elektřinu/plyn a nemusíte již platit za složenku ani se o nic dále starat. V případě, že budete chtít ve své bance stanovit limit pro inkaso, prosíme o nastavení výše minimálně na úrovni dvojnásobku vaší zálohy tak, abychom předešli případným problémům při realizaci inkasa. Prostřednictvím inkasa Vám budou hrazeny jak zálohy, tak případný doplatek z vyúčtovací faktury.

V případě, že zvolíte způsob úhrady formou SIPO, stačí zažádat o přidělení spojovacího čísla SIPO na České poště a toto spojovací číslo nám nahlásit. Tento způsob úhrady je ovšem možný  pouze pro vaše zálohy. Případný doplatek z vyúčtovací faktury budete muset uhradit jiným způsobem, nejlépe jednorázovým převodem z vašeho bankovního účtu.

Přehled všech způsobů platby za elektřinu/plyn najdete zde.





Bezplatná zákaznická linka


Potřebujete pomoc nebo s něčím poradit? Jednoduše nám zavolejte




Do 15 dnů

Taková je lhůta, během které vám sdělíme výsledek nebo informace o průběhu vaší reklamace.

< 30 s

Naším cílem je, abyste na spojení s operátorem nečekali déle než 30 sekund.