Nechte své vyúčtování zezelenat

Přejděte na vyúčtování bez papíru. Je přátelské k přírodě a už nebudete muset čekat, až Vám dorazí v obálce do schránky.

Chci vyúčtování bez papíru


Rozhodně rychlejší než papír

Elektronické vyúčtování nečeká na pošťáka a vy nebudete muset čekat, až se vám objeví ve schránce, abyste zjistili, jak to dopadlo.

O vyúčtování se dozvíte hned po jeho vystavení

Pošleme vám upozornění e-mailem a vyúčtování najdete hned v ČEZ ON‑LINE. Můžete se tak na něj podívat kdekoli, na počítači i v mobilu.

Příroda nám za to poděkuje

Proč zbytečně plýtvat papírem, který stejně skončí v koši nebo v šuplíku, když to jde i bez toho. Ušetříme jak papír na vyúčtování, tak na obálku.

Zbavte se šanonu, na který se akorát práší

Všechna svá vyúčtování budete mít uložená pohromadě v ČEZ ON‑LINE. Nemusíte si tak nic zakládat a máte vše při ruce, kdykoli to potřebujete.

Přejděte na vyúčtování bez papíru

Stačí k tomu jen pár kliků v ČEZ ON‑LINE.

Ještě nemáte v ČEZ ON‑LINE účet? Vytvořit účet >

Potřebujete poradit? Zavolejte nám na 800 810 820.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

 

Vážení zákazníci,

v případě, že jste se rozhodli obrátit na Ombudsmana ČEZ se svým podnětem, můžete v rámci pilotního projektu vyzkoušet také chat, který naleznete na této stránce v jejím pravém dolním roku. Komunikovat prostřednictvím chatu můžete s Ombudsmanem ČEZ mezi 9 a 14 hodinou.

S úctou

Josef Sedlák

Ombudsman ČEZ