Zpět

Reklamace a stížnosti - podnikatelé

Nesedí zaslané vyúčtování, nejste spokojeni s dodávanou službou nebo máte jinou připomínku? Prosím kontaktujte nás, jsme připraveni vše řádně prověřit.

REKLAMACE A STÍŽNOSTI

Nejste s něčím spokojení? Pak jsme tu pro Vás, abychom vám pomohli. A každou vaši žádost se vždy snažíme zpracovat co nejrychleji.

Můžete nám poslat prakticky jakýkoliv požadavek ať už se týká například vyúčtování za energie, výše spotřeby za elektřinu nebo plyn, podněty k podmínkám sjednání smlouvy, náležitosti spojené s ukončením smlouvy, jednotlivé oblasti související s všeobecnými obchodními podmínkami a jiné.

Žádosti zpracujeme nejen pro elektřinu a plyn, ale také pro Mobil od ČEZ, fotovoltaiku, tepelná čerpadla, plynové kotle a asistenční služby.

Jak reklamaci zadat

Využijte našeho Průvodce zadáním reklamace.

  • Zvládnete to jednoduše sami, provedeme vás zadáním
  • Žádost tak bude obsahovat všechny potřebné informace
  • Dostanete potvrzen o jejím zadání a následném přijetí
  • Zpracujeme ji rychleji než zadáním přes telefon nebo na pobočce
Zadat reklamaci

Reklamace jsou upraveny  Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky elektřinyVšeobecnými obchodními podmínkami dodávky plynu, a  Všeobecnými obchodními podmínkami telekomunikačních služeb.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem a ČEZ Prodej, a.s. je příslušný:

  • oblast elektronických komunikací: Český telekomunikační úřad, více informací naleznete na www.ctu.cz.
  • finanční trh, včetně platebních služeb: finanční arbitr, více informací naleznete na www.finarbitr.cz.
  • ostatní oblasti: Česká obchodní inspekce, více informací naleznete na www.coi.cz.

 

 

Pomohly Vám uvedené informace?