Nesedí zaslané vyúčtování, nejste spokojeni s dodávanou službou nebo máte jinou připomínku? Prosím kontaktujte nás, jsme připraveni vše řádně prověřit.
Nejste s něčím spokojení? Pak jsme tu pro Vás, abychom vám pomohli. A každou vaši žádost se vždy snažíme zpracovat co nejrychleji.
Můžete nám poslat prakticky jakýkoliv požadavek ať už se týká například vyúčtování za energie, výše spotřeby za elektřinu nebo plyn, podněty k podmínkám sjednání smlouvy, náležitosti spojené s ukončením smlouvy, jednotlivé oblasti související s všeobecnými obchodními podmínkami a jiné.
Žádosti zpracujeme nejen pro elektřinu a plyn, ale také pro Mobil od ČEZ, fotovoltaiku, tepelná čerpadla, plynové kotle a asistenční služby.
Jak reklamaci zadat
Využijte našeho Průvodce zadáním reklamace.
Reklamace jsou upraveny Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky elektřiny, Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky plynu, a Všeobecnými obchodními podmínkami telekomunikačních služeb.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem a ČEZ Prodej, a.s. je příslušný: