Nesedí zaslané vyúčtování, nejste spokojeni s dodávanou službou nebo máte jinou připomínku? Prosím kontaktujte nás, jsme připraveni vše řádně prověřit.
Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, ať už se jedná například o nesoulad ve vyúčtování dodávky elektřiny nebo plynu vzniklý nesprávnou funkcí nebo nesprávným odečtem měřicího zařízení, početní, nebo tiskovou chybu ve vyúčtování elektřiny, plynu nebo MOBILU OD ČEZ apod.
Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně.
Reklamace jsou upraveny Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky elektřiny, Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky plynu, a Všeobecnými obchodními podmínkami telekomunikačních služeb.
Vyplněné a podepsané dokumenty předejte společnosti ČEZ Prodej.