Zpět

Stížnosti a reklamace

Nesedí zaslané vyúčtování, nejste spokojeni s dodávanou službou nebo máte jinou připomínku? Prosím kontaktujte nás, jsme připraveni vše řádně prověřit.

Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, ať už se jedná například o nesoulad ve vyúčtování dodávky elektřiny nebo plynu vzniklý nesprávnou funkcí nebo nesprávným odečtem měřicího zařízení, početní, nebo tiskovou chybu ve vyúčtování elektřiny, plynu nebo MOBILU OD ČEZ apod.

S vaší reklamací či stížností nás prosím kontaktujte:

  • prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách Napište nám.
  • písemně na adrese ČEZ Prodej, a.s., Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň,
  • telefonicky prostřednictvím naší bezplatné Zákaznické linky 800 810 820.

V reklamaci či stížnosti prosím uveďte:

    • kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresu, případně IČ),
    • zákaznické číslo, kód EAN (elektřina) nebo EIC (plyn), popř. telefonní číslo MOBILU OD ČEZ – všechny informace najdete na faktuře,
    • čeho se reklamace týká,
    • při reklamaci faktury její variabilní symbol nebo číslo daňového dokladu,
    • při reklamaci měření číslo elektroměru či plynoměru a zjištěné stavy měřidla.

Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně.

Reklamace jsou upraveny Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky elektřinyVšeobecnými obchodními podmínkami dodávky plynu, a Všeobecnými obchodními podmínkami telekomunikačních služeb.

 

 

Kontaktujte nás

Vyplněné a podepsané dokumenty předejte společnosti ČEZ Prodej.

On-line

Nejrychlejší způsob kontaktu.

Přihlásit se

Na kontaktním místě

Objednejte se dopředu.

Poštou

ČEZ Prodej, a.s.
Guldenerova 2577/19
326 00  Plzeň

Pomohly Vám uvedené informace?


Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

stěhujeme se

Vážení zákazníci,

 

institut Ombudsmana ČEZ od 1. července 2020 změní své pracoviště. Nově nás od uvedeného data najdete na adrese Jemnická 1138/1, 140 00 Praha 4.

 

Věřím, že i v nových prostorách Vám já a můj tým budeme k dispozici k Vaší plné spokojenosti.

 

S úctou

 

Josef Sedlák
Ombudsman ČEZ