Školicí středisko Brno

Školicí středisko BRNO

zajišťuje přípravu zaměstnanců a dodavatelů obou jaderných elektráren (JE Dukovany a JE Temelín).
Jeho posláním je především organizace a realizace přípravy:

Kontakt

Centrum přípravy personálu Brno (Školicí středisko Brno)

Ibsenova 1a
Brno
638 00

T: +420 511 103 301

Poloha pro GPS navigaci (WGS 84): N 49,22969 E 16,61821

Jak se k nám dostanete

Autem

Z Prahy po D1: Sjedete exitem 190 směr Svitavy. Pojedete dle ukazatelů směr Kr.Pole a pak Líšeň-Židenice-Lesná. Dále se budete držet směru Lesná. Až projedete delším tunelem, stále směr Lesná, tak za benzínovou pumpou OMV odbočíte doprava směr Lesná-Černá Pole na kopeček, na něm vlevo a na světelné křižovatce pojedete rovně po ulici Okružní. Až minete prodejnu Renault, odbočíte doprava na ulici Fillovu. Tam už před sebou uvidíte budovu Školicího střediska.

Z Bratislavy po D2: Na 4. světelné křižovatce odbočíte doprava - po III. vnitřním okruhu směr Brno-Židenice nebo Svitavy, jedete stále po hlavní silnici (směr Brno-Lesná nebo Brno-Soběšice). Na konci Husovického tunelu je odbočka na Lesnou, ale tu minete a pojedete až druhou odbočkou směr Brno-Soběšice. Za viaduktem se dáte doleva, na kopečku zahnete opět doleva a na světelné křižovatce pojedete rovně po ulici Okružní. Až minete prodejnu Renault (stále ul. Okružní), odbočíte doprava na ulici Fillovu. Tam už před sebou uvidíte budovu Školicího střediska.

Z Vyškova po D1: Sjedete směr Brno-Židenice a dále po III. vnitřním okruhu. Jedete stále po hlavní silnici (směr Brno-Lesná nebo Brno-Soběšice). Na konci Husovického tunelu je odbočka na Lesnou, ale tu minete a pojedete až druhou odbočkou směr Brno-Soběšice, za viaduktem se dáte doleva. Na kopečku zahnete doleva a na světelné křižovatce pojedete rovně po ulici Okružní. Až minete prodejnu Renault (stále ul. Okružní) odbočíte doprava na ulici Fillovu. Tam už před sebou uvidíte budovu Školicího střediska.

MHD

Varianta 1: Tramvajovou linkou č. 9 směr Lesná-Čertova rokle, výstup na konečné stanici. Odtud pěšky šikmým chodníkem do kopce směrem k ulici Vaculíkova. Objekt Školicí středisko ČEZ se nachází na druhém konci ulice Vaculíkova.

Varianta 2: Tramvajovou linkou č. 9 směr Lesná-Čertova rokle, výstup zastávka Halasovo náměstí (předposlední). Přestup na autobus č. 57 směr Haškova/Soběšice/Útěchov, výstup na zastávce Fillova. Školicí středisko ČEZ je šedá budova po směru jízdy autobusu.