Aktualizujte kontaktní údaje a ověřte si platební údaje nové zálohy elektřiny v režimu DPI

Připravili jsme pro vás jednoduchý formulář, přes který si můžete aktualizovat své osobní údaje a zároveň si rychle a jednoduše v online světě ověřit, kam máte platit zálohy na elektřinu a v jaké výši.

DODAVATEL POSLEDNÍ INSTANCE – ZÁKLADNÍ INFORMACE

Nedávno jsme se stali vaším dodavatelem poslední instance pro elektřinu, protože váš původní dodavatel už ji pro vás nebyl schopen zajistit.

Dodavatel poslední instance zajišťuje, aby nebyla přerušena dodávka elektřiny a vy jste mohli svítit, vařit nebo topit. Takto vám dodávku elektřiny můžeme poskytovat nejdéle šest měsíců ode dne jejího zahájení, o kterém jsme vás již informovali v oznámení.

Aktualizujte osobní údaje a změňte platbu záloh

Nyní je nezbytné, abyste přestali odesílat zálohy původnímu dodavateli, ale začali je odesílat vašemu dodavateli poslední instance, ke kterému jste již převedeni.

Zálohy prosím zaplaťte platebním příkazem, nemáme k dispozici vaše platební údaje a nemohli jsme vám nastavit způsob platby, na který jste běžně zvyklí. Plán záloh nastavený pro vaše odběrné místo najdete v tomto formuláři.

Proč jsou zálohy vysoké a jak je snížit

Předepsané zálohy sice vycházejí ze spotřeby u původního dodavatele, ale jsou výrazně vyšší. Vychází se totiž jen ze 6 měsíců poskytování služby u dodavatele poslední instance, navíc v hlavní topné sezóně a s extrémně vysokou nákupní cenou elektřiny.

Přechodem z režimu dodavatele poslední instance na standardní smlouvu získáte několik výhod. V režimu dodavatele poslední instance jsou zálohy výrazně vyšší, jelikož jsou nastaveny jen pro následujících 6 měsíců (období DPI) a jedná se o topnou sezónu. Přechodem na standardní smluvní vztah budete mít nastaveny nové zálohy s ohledem na sjednaný produkt a budou tak stabilní po celou dobu do termínu vašeho řádného vyúčtování. Můžete si samozřejmě vybrat jakéhokoliv dodavatele. U nás nabízíme možnost zafixovat si výhodnější ceny, a to až na 3 roky dopředu. Čím dříve se pro přechod rozhodnete, tím dříve začínáte tyto výhody čerpat. Pro smluvní nabídku prosím pokračujte na odkazu níže.

Pokud chcete rychle přejít z režimu dodavatele poslední instance pro elektřinu a z obchodníků jste si vybrali společnost ČEZ Prodej, a.s., můžete uzavřít standardní smlouvu online. (Jedná se o smlouvu na elektřinu. ČEZ Prodej není dodavatelem poslední instance pro plyn.)

Uzavřít smlouvu online

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

 

Vážení zákazníci,

v případě, že jste se rozhodli obrátit na Ombudsmana ČEZ se svým podnětem, můžete v rámci pilotního projektu vyzkoušet také chat, který naleznete na této stránce v jejím pravém dolním roku. Komunikovat prostřednictvím chatu můžete s Ombudsmanem ČEZ mezi 9 a 14 hodinou.

S úctou

Josef Sedlák

Ombudsman ČEZ