Stížnosti a reklamace

Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, ať už se jedná například o nesoulad ve vyúčtování dodávky elektřiny nebo plynu vzniklý nesprávnou funkcí nebo nesprávným odečtem měřicího zařízení, početní, nebo tiskovou chybu ve vyúčtování elektřiny, plynu nebo MOBILU OD ČEZ apod.

S vaší reklamací či stížností nás prosím kontaktujte:

  • prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách Napište nám.
  • písemně na adrese ČEZ Prodej, a.s., Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň,
  • telefonicky prostřednictvím naší bezplatné Zákaznické linky 800 810 820.

V reklamaci či stížnosti prosím uveďte:

  • kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresu, případně IČ),
  • zákaznické číslo, kód EAN (elektřina) nebo EIC (plyn), popř. telefonní číslo MOBILU OD ČEZ – všechny informace najdete na faktuře,
  • čeho se reklamace týká,
  • při reklamaci faktury její variabilní symbol nebo číslo daňového dokladu,
  • při reklamaci měření číslo elektroměru či plynoměru a zjištěné stavy měřidla.

Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně.

Reklamace jsou upraveny Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky elektřiny, Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky plynu, a Všeobecnými podmínkami pro poskytování služeb elektronických komunikací.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

 

AKTUÁLNÍ INFORMACE pro zákazníky končících dodavatelů elektřiny

Nemusíte se bát o dodávky elektřiny. Pokud má váš dodavatel problémy, postaráme se o vás bez toho, aniž byste museli kontaktovat naše call centra nebo pobočky. ČEZ je součástí záchranné sítě vytvořené právě pro případ selhání dodavatelů energií. Jsme připraveni plnit roli dodavatele poslední instance. Všichni naši pracovníci proto nyní dělají maximum, abychom vám zajistili dodávky elektřiny. Prosím, nevolejte nám. Spojíme se s vámi sami.

ČEZ je na úkol dodavatele poslední instance dobře připraven. Jsme stabilní a zodpovědná společnost. Naši zákazníci ani zákazníci přicházející od jiných konkurenčních společností se nemusejí obávat, že se ocitnou bez dodávek elektřiny.

Jsme s vámi.

Skupina ČEZ

Více informací