Kontakty

Naši společnou energii máte vždycky na dosah

Kontaktní místa

Osobně nás můžete kontaktovat na
kterémkoli z našich kontakních míst.

Než nás budete kontaktovat, podívejte se na Časté dotazy. Pokud tam najdete odpověď na svoji otázku, můžete ušetřit čas.

Zákaznická linka ČEZ Prodej
800 810 820

+ PIN 911

Linka pro řešení požadavků týkajících se našich produktů a služeb je vám k dispozici každý den od sedmi do dvaceti hodin.

Pro volání ze zahraničí volejte +420 371 100 100.

Kontaktní linka ČEZ Distribuce
800 850 860

Bezplatná linka pro hlášení poruch a řešení technických požadavků.

Kontaktní formulář
Napište nám

Dáváte přednost elektronické komunikaci? Pošlete nám svůj dotaz.

Pro vaše pohodlí můžete využít náš kontaktní formulář.

ČEZ ON-LINE

S webovou aplikací ČEZ ON-LINE můžete svůj učet spravovat kdekoliv.

Zjistit více

Mobilní aplikace
ČEZ ON-LINE

S mobilní aplikací ČEZ ON-LINE máte přehled o svém účtu kdykoli a odkudkoli.

Stáhnout aplikaci

Korespondenční
adresa

ČEZ Prodej, a.s.
Guldenerova 2577/19
326 00 Plzeň

Fax: 371 102 008

Opatření koronavirus

V návaznosti na mimořádná opatření MZd a rozhodnutí Skupiny ČEZ mají všichni dodavatelé i jejich poddodavatelé povinnost zajistit testování svých zaměstnanců na Covid-19.


Zajištění této povinnosti zaměstnanec dodavatele prokáže jedním z následujících způsobů:

  • Potvrzení o negativním výsledku AG/PCR testu (ne starší než 7 dní)
  • Potvrzení od lékaře (může být i od lékaře z hygieny) nebo úplnou SMS (včetně osobních nacionálií a podpisu zdravotnického zařízení provádějícího test) o prodělání onemocnění COVID-19 v předchozích 90 dnech
  • Oficiální výtisk zprávy z laboratoře provádějící testy o negativním výsledku testu na onemocnění COVID-19 (ne starší než 7 dní)
  • Čestné prohlášení o negativním výsledku tzv. samotestu (ne starší než 7 dní)
  • Certifikát o očkování proti onemocnění COVID-19

Zaměstnanci dodavatelů, kteří nesplní povinnosti spojené s testováním Covid-19 nemohou vstoupit do prostor Skupiny ČEZ.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“. Smluvní partneři mají v současné době zavřeno.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

NAVŠTIVTE ELEKTRÁRNU ON-LINE

 

  • Jak funguje elektrárna?
  • Kde vzniká elektřina?
  • Jaké existují zdroje energie?

Nechte se virtuálně nabít vědomostmi o energetice!

 

PRO ŠKOLY PRO VEŘEJNOST