Pokud jste nenašli hledané informace, můžete využít kontaktního formuláře. Naši specialisté v nejbližší možné době zodpoví váš dotaz a poskytnou potřebné informace.
Opatření koronavirus
V návaznosti na mimořádná opatření MZd a rozhodnutí Skupiny ČEZ mají všichni dodavatelé i jejich poddodavatelé povinnost zajistit testování svých zaměstnanců na Covid-19.
Zajištění této povinnosti zaměstnanec dodavatele prokáže jedním z následujících způsobů:
Potvrzení o negativním výsledku AG/PCR testu (ne starší než 7 dní)
Potvrzení od lékaře (může být i od lékaře z hygieny) nebo úplnou SMS (včetně osobních nacionálií a podpisu zdravotnického zařízení provádějícího test) o prodělání onemocnění COVID-19 v předchozích 90 dnech
Oficiální výtisk zprávy z laboratoře provádějící testy o negativním výsledku testu na onemocnění COVID-19 (ne starší než 7 dní)
Čestné prohlášení o negativním výsledku tzv. samotestu (ne starší než 7 dní)
Certifikát o očkování proti onemocnění COVID-19
Zaměstnanci dodavatelů, kteří nesplní povinnosti spojené s testováním Covid-19 nemohou vstoupit do prostor Skupiny ČEZ.
V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel
Mějte zakrytá ústa a nos respirátorem nebo nanorouškou
Při čekání dodržujte odstup 2 metry
Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží
Upozornění
Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“. Smluvní partneři mají v současné době zavřeno.
Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.