Skip to Content
Můj ČEZ

ČEZ Servis tepelného čerpadla

ČEZ Servis tepelného čerpadla

U nás to instalací začíná. Chraňte svoji investici do nového zdroje vytápění od ČEZ prodloužením jeho životnosti a využívejte ho na maximum.

Co získáte za 499 Kč měsíčně se službou ČEZ Servis tepelného čerpadla?

Zajistíme pravidelnou kontrolu

Tepelné čerpadlo jednou ročně zkontrolujeme a vyřešíme i urgentní opravy.

Více informací

Garantujeme přednostní opravy

I v době nejrušnější sezóny pro vás zajistíme dostupnost technika do 48 hodin.

Možnost kdykoli nahlásit poruchu

K dispozici vám bude asistenční linka dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Termíny kontrol pohlídáme za vás

Včas se připomeneme s návrhem návštěvy našeho technika.

Mám zájem o ČEZ Servis tepelného čerpadla

Vámi zadané osobní údaje bude jako správce zpracovávat společnost ČEZ Prodej, a.s., sídlem Duhová 425/1, 140 53 Praha 4, IČO 27232433, za účelem nabídky produktů a služeb. Podrobnosti jsou uvedeny v Informaci o zpracování osobních údajů.
rectangle-1-20240716-155008-20251124-144001.jpg

Co konkrétně zahrnuje každoroční prohlídka?

Co konkrétně zahrnuje každoroční prohlídka?
  • Kontrola venkovní jednotky (např. vizuální a zvuková kontrola, čištění, úprava nastavení, kontrola elektroinstalace)
  • Kontrola vnitřní jednotky (např. vizuální a zvuková kontrola, čištění, úprava nastavení, kontrola elektroinstalace)
  • Kontrola topného systému (např. kontrola tlaku, expanzní nádoby, magnetického filtru)
Kompletní přehled všech úkonů
cez_cerpadlo_460x460-20240725-114620.jpg

Každoroční prohlídka zajistí správnou funkčnost vašich technologií

Mohlo by vás zajímat

Pro koho je služba ČEZ Servis tepelného čerpadla určena?

Službu nabízíme zákazníkům, kteří mají tepelné čerpadlo nainstalované od ČEZ. Tuto službu zatím nelze sjednat, pokud nemáte instalaci právě od nás.

Jak dlouho trvá pravidelná kontrola?

Pravidelný servis trvá zhruba 110 minut, během kterých technik provede nezbytné úkony.

 Technik Vám po kontrole předá na místě Záznam o kontrole zařízení nebo vytvoří elektronickou kopii do MŮJ ČEZ, kde ho budete mít kdykoli k dispozici. Na vyžádání Vám ho zašleme do e-mailu nebo poštou.

Jak potvrdím/změním termín kontroly?

Po zaplacení prvního vyúčtování si můžete první termín v MŮJ ČEZ vybrat sami. Pokud návrh necháte na nás, včas se vám ozveme prostřednictvím SMS a e-mailu s návrhem termínu kontroly.

Navržený termín kontroly potvrdíte jednoduše v MŮJ ČEZ v Přehledu služby, odpovědí na SMS zprávu nebo telefonicky na lince 371 100 357.

Pokud vám termín nevyhovuje, můžete ho jednoduše změnit v MŮJ ČEZ v Přehledu služby. Rádi vám se změnou pomůžeme také na lince 371 100 357.

Jak postupovat při poruše technologie? 


Poruchu můžete nahlásit pohodlně online v MŮJ ČEZ, případně na nonstop havarijní lince 371 100 357. Po nahlášení se vám v nejbližším termínu ozve telefonicky náš technik a doptá se na potřebné informace. Pokud není možné poruchu vyřešit po telefonu, domluvíte se na termínu opravy. Příjezd k havárii garantujeme do maximálně 48 hodin.

Jak budu za službu platit?

Za službu vám každý měsíc vystavíme vyúčtování ve výši 499 Kč. Pro platbu můžete využít inkasoSIPO nebo provést platbu přes QR kód či trvalým/jednorázovým příkazem. Veškeré údaje k platbě naleznete ve svém měsíčním vyúčtování.

Dokumenty ke stažení