Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 

Pokud jste zákazníkem společnosti AZ Energies, která ukončuje svou činnost, neváhejte se na nás obrátit – rádi vám pomůžeme najít vhodné řešení, volejte 800 900 700


Podpora Nahlášení přerušení dodávky elektrické energie (poruchy)

Nahlášení přerušení dodávky elektrické energie (poruchy)

Pokud vám byla přerušena dodávka elektřiny, může se jednat o plánovanou odstávku související s údržbou naší sítě (odstávka je oznamována vždy způsobem v místě obvyklým – hlášením místního rozhlasu, vyvěšením plakátů apod.).

Informace o odstávkách online

Zjistěte termín plánovaných odstávek, či nahlaste poruchu.

Zjistit stav

Informace o plánovaných odstávkách v distribuční síti ČEZ se dozvíte i na webových stránkách www.cezdistribuce.cz nebo na Kontaktní lince ČEZ Distribuce 800 850 860.

V případě, že se jedná o poruchu (např. spadlý strom, nepřepíná na nízký tarif apod.), pak tuto skutečnost prosím oznamte prostřednictvím mobilního webu www.cezdistribuce.cz/nejde-mi-elektrina nebo na Kontaktní lince ČEZ Distribuce 800 850 860.

Ověřte si jednoduše aktuální stav pro konkrétní adresu na www.cezdistribuce.cz/nejde-mi-elektrina. Ukážeme vám probíhající plánované odstávky či poruchy. (více informací)

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more
Často kladené otázky k valné hromadě
Zjistit více