FAQ – Mohlo by vás zajímat

Na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví České republiky dochází, za situace nouzového stavu vyhlášeného vládou České republiky v souvislosti se šířením koronaviru SARS-CoV-2, k mimořádnému zpracování osobních údajů.

Toto opatření nařizuje operátorům zajišťujícím veřejnou mobilní komunikační síť, aby za účelem provedení epidemiologického trasování přenosu COVID-19 a k provedení identifikace rizikových skupin obyvatelstva, zpřístupnili výsledky zpracování provozně lokalizačních údajů souvisejících s provozem telefonního čísla užívaného nakaženým, a to za podmínky předchozího souhlasu takové osoby.

Více informací naleznete v mimořádném opatření Ministerstva zdravotnictví přístupném prostřednictvím odkazu a v Informacích o mimořádném zpracování osobních údajů osob nakažených koronavirem SARS-CoV-2 společnosti O2 Czech Republic, a.s., prostřednictvím jejíž mobilní sítě jsou poskytovány služby společnosti ČEZ Prodej, a.s., dostupných přes odkaz.

Ceník služeb elektronických komunikací s účinností od 1. 7. 2020

Stáhnout

Ceník služeb elektronických komunikací s účinností od 7. 5. 2020

Stáhnout

Ceník služeb elektronických komunikací s účinností od 2. 4. 2020

Stáhnout

Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platné a účinné od 1. ledna 2021.

Stáhnout

Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platné a účinné od 1. dubna 2020.

Stáhnout

S MOBILEM OD ČEZ se dovoláte, ať jste, kde jste. A díky 4G síti můžete svižně surfovat i v místech, kde to dříve šlo jen stěží.

Mapa pokrytí

Přejít k MOBILU OD ČEZ je snadné. Přečtěte si jak na to krok za krokem.

Pro používání telefonu v zahraničí musíte mít aktivovánu službu Roaming. Tu si můžete snadno aktivovat přes internetovou samoobsluhu či mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE, v Hlasové samoobsluze *84, na Zákaznické lince 800 810 820 nebo jednoduše zasláním SMS ve tvaru „Roaming A“ na číslo 999 345. Více informací

Další otázky a odpovědi

Stáhněte si e-knihu nebo audioknihu jedním kliknutím

Zjistit více

Opatření koronavirus

V návaznosti na mimořádná opatření MZd a rozhodnutí Skupiny ČEZ mají všichni dodavatelé i jejich poddodavatelé povinnost zajistit testování svých zaměstnanců na Covid-19.


Zajištění této povinnosti zaměstnanec dodavatele prokáže jedním z následujících způsobů:

  • Potvrzení o negativním výsledku AG/PCR testu (ne starší než 7 dní)
  • Potvrzení od lékaře (může být i od lékaře z hygieny) nebo úplnou SMS (včetně osobních nacionálií a podpisu zdravotnického zařízení provádějícího test) o prodělání onemocnění COVID-19 v předchozích 90 dnech
  • Oficiální výtisk zprávy z laboratoře provádějící testy o negativním výsledku testu na onemocnění COVID-19 (ne starší než 7 dní)
  • Čestné prohlášení o negativním výsledku tzv. samotestu (ne starší než 7 dní)
  • Certifikát o očkování proti onemocnění COVID-19

Zaměstnanci dodavatelů, kteří nesplní povinnosti spojené s testováním Covid-19 nemohou vstoupit do prostor Skupiny ČEZ.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“. Smluvní partneři mají v současné době zavřeno.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

NAVŠTIVTE ELEKTRÁRNU ON-LINE

 

  • Jak funguje elektrárna?
  • Kde vzniká elektřina?
  • Jaké existují zdroje energie?

Nechte se virtuálně nabít vědomostmi o energetice!

 

PRO ŠKOLY PRO VEŘEJNOST