Rodina a bezpečnost
jsou na prvním místě

Buďte si nablízku se svými nejbližšími,
i když to zrovna nejde.

Pro každého
Senioři
Studenti
Rodina
Podnikatelé
Pro každého
Pro každého
Senioři
Studenti
Rodina
Podnikatelé

Volání bez omezení

299 Kč / měsíc400 Kč / měsíc
Bez limituvšechny sítě
0MB
2000SMS

Porce volání a internetu

299 Kč / měsíc400 Kč / měsíc
500minut
1GB
0SMS

Volání a více internetu

449 Kč / měsíc550 Kč / měsíc
500minut
3GB
0SMS

FAQ - Neomezené volání v síti ČEZ platné do 30. 4.

Ano, platí. Neomezené volání do sítě ČEZ je v daném období aktivní i k základnímu tarifu Platím, jak volám

Seznam balíčků, které jsou doplněny o možnost neomezeného volání zdarma: Volám málo, Volání 50, Volání do sítě T-Mobile, Volání do sítě Vodafone.

Seznam balíčků, které již neomezené volání do sítě ČEZ běžně mají: Volám občas, Volám rád, Volám nonstop, Často online, Žiju online, Volání 100, Volání 200, Volání 500, Volání 1000, Volání do všech sítí, Volání do sítě ČEZ.

SIM kartu s novým číslem jednoduše objednáte na www.cez.cz/mobil nebo zavoláním na naši Zákaznickou linku
800 810 820, která je vám k dispozici každý den od 8:00 hod. do 20:00 hod.

Služba vám bude aktivována automaticky.

Hovory, které následně uskutečníte v síti ČEZ (na ostatní účastníky MOBILU OD ČEZ) budou ve faktuře oceněny nulovou hodnotou.

Služba vám bude zrušena automaticky. Pokud se bude měnit datum pro ukončení služby, budeme vás informovat.

Předpokládaný termín poskytování zvýhodnění je do 30. 4. 2020. V případě změny budete informováni prostřednictvím SMS.

Volání na speciální linku 1212 je zdarma.

FAQ - Neomezený internet platné do 30. 4.

Nabídka je platná pouze s balíčkem Internet 5000. Ten si však, pokud jej nemáte, můžete na toto období jednoduše aktivovat.

První možností je odeslání SMS ve tvaru INTERNET 5000 A na číslo 999 345. Další možností je vybrat si tento balíček v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE. Samozřejmě, že se jako naši stávající zákazníci můžete obrátit i na naši Zákaznickou linku *84.

SIM kartu s novým číslem jednoduše objednáte na www.cez.cz/mobil nebo zavoláním na naši Zákaznickou linku 800 810 820, která je vám k dispozici každý den od 8:00 hod. do 20:00 hod.

Pokud máte aktivní některý ze starších balíčků Volám málo, Volám občas, Volám rád, Někdy online, Často online, Žiju online, je nutné nejprve tento balíček zrušit a posléze aktivovat balíček z aktuální nabídky.

Převodní tabulka, SMS kódy pro rušení a aktivace viz tabulka. SMS se odesílají na číslo 999 345. I zde platí, že je možné změny postupně provést v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE, pakliže tam máte zřízený přístup.

Balíček volání Objem volných jednotek SMS na zrušení Nový balíček Objem volných jednotek Jak aktivovat?
Volám málo 50 minut VOLAM MALO D Volání 50 50 minut SMS: VOLANI 50 A na 999 345
Volám občas 100 minut VOLAM OBCAS D Volání 100 100 minut SMS: VOLANI 100 A na 999 345
Volám rád 200 minut VOLAM RAD D Volání 200 200 minut SMS: VOLANI 200 A na 999 345
Volám nonstop neomezeně min. VOLAM NONSTOP D Volání do všech sítí neomezeně minut + 2000 SMS zavoláním na Zákaznickou linku *84 = získáte extra cenu 299 Kč!
Někdy online 100 MB NEKDY ONLINE D
Často online 300 MB CASTO ONLINE D
Žiju online 1000 MB ZIJU ONLINE D

Jakmile budou odstraněny všechny starší balíčky, aktivujte si nový hlasový balíček dle vlastního úsudku a zvýhodněný datový balíček Internet 5000, a to např. odesláním SMS ve tvaru INTERNET 5000 A na číslo 999345.

Důležité upozornění:

Starší balíčky internetu Někdy online, Často online a Žiju online mají rozdílné nastavení po vyčerpání FUP na rozdíl od balíčků nové generace v aktuální nabídce, jako je např. Internet 5000 a ostatní. Starší balíčky se chovají tak, že se po vyčerpání objemu internetu v daném zúčtovacím období pouze zpomalí rychlost uploadu i downloadu na 16 kb/s.

Nové balíčky se po vyčerpání FUP úplně zastaví, internet nejde. Je nutné dokoupit Extra FUP objem. Pokud se rozhodnete změnit balíčky ze starší generace na novou, není možné si je posléze opět aktivovat zpět, jelikož již nejsou v nabídce k novému objednání.

Služba vám bude aktivována automaticky vždy, když dojde k vyčerpání objemu vašeho balíčku. V průběhu čerpání balíčku Internet 5000 vám přijdou klasické SMS o vyčerpání 80 a 100 procent základního objemu.

Pokud byste nebyli spokojeni s rychlostí nadstavbového neomezeného internetu, můžete si kdykoliv objednat Extra FUP za běžnou cenu buď v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE, nebo odesláním SMS ve tvaru INTERNET 5000 E na 999 345. Extra FUP pro balíček Internet 5000 stojí 300 Kč. Nevyužitý objem Extra FUP se převádí do dalšího zúčtovacího období. V případě vyčerpání Extra FUP v rámci stejného zúčtovacího cyklu bude opět automaticky aktivován neomezený internet.

Na počátku nového, dalšího zúčtovacího období bude využíván nejprve balíček Internet 5000 + případný zbylý převedený Extra FUP a po jeho vyčerpání se automaticky aktivuje nadstavbový neomezený internet.

Rychlost během čerpání základního balíčku Internet 5000 nebo převedeného zbylého Extra FUP je maximálně 42 Mb/s pro download a 20 Mb/s pro upload – podrobnosti v ceníku služby. Rychlost neomezeného internetu je maximálně 5 Mb/s pro upload i download.

Ceny balíčku Internet 5000 přehledně viz v tabulce níže. Balíček volání může ovlivnit cenu balíčku internetu. Zvažte objednání neomezeného balíčku volání s názvem Volání do všech sítí. Pokud si o něj zavoláte na naši Zákaznickou linku, máte jej za 299 Kč měsíčně, a to na neurčito. Balíček Internet 5000 vás nyní s neomezeným přídavkem vyjde jen na 360 Kč.

V kombinaci s balíčkem volání Cena vč. DPH
Bez balíčku volání – pouze s tarifem Platím, jak volám 600 Kč měsíčně
Volání 50, Volání 100, Volání 200, Volání 500, Volání 1000, Volání do sítě ČEZ 480 Kč měsíčně
Volání do všech sítí, Volání do sítě O2, Volání do sítě T-Mobile, Volání do sítě Vodafone 360 Kč měsíčně

Služba vám bude zrušena automaticky. Pokud se bude měnit datum pro ukončení služby, budeme vás informovat.

V případě, že ještě nebudete mít vyčerpaný základní balíček Internet 5000, nadstavbový neomezený internet po skončení akce již nebude aktivován. V případě, že konec akce nastane v momentě, kdy již čerpáte nadstavbový neomezený internet, dojde k jeho zastavení. V obou případech je možné buď:

1) dokoupit objem – tzv. Extra FUP – odesláním SMS ve tvaru INTERNET 5000 E na číslo 999 345 (nevyčerpaný objem z Extra FUP vám bude převeden do dalšího zúčtovacího období), nebo

2) změnit si balíček internetu na svůj původní objem – čili na jiný. Změnu můžete provést buď v ČEZ ON-LINE, nebo odesláním objednávkové SMS v příslušném tvaru – viz tabulka. SMS se odesílá na číslo 999 345.

Balíček internetu Objednávková SMS
Žádný balíček – jen zrušení balíčku Internet 5000 INTERNET 5000 D
Internet 200 INTERNET 200 A
Internet 500 INTERNET 500 A
Internet 1000 INTERNET 1000 A
Internet 3000 INTERNET 3000 A

Předpokládaný termín poskytování zvýhodnění je do 30. 4. 2020. V případě změny budete informováni prostřednictvím SMS.

FAQ – Mohlo by vás zajímat

Na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví České republiky dochází, za situace nouzového stavu vyhlášeného vládou České republiky v souvislosti se šířením koronaviru SARS-CoV-2, k mimořádnému zpracování osobních údajů.

Toto opatření nařizuje operátorům zajišťujícím veřejnou mobilní komunikační síť, aby za účelem provedení epidemiologického trasování přenosu COVID-19 a k provedení identifikace rizikových skupin obyvatelstva, zpřístupnili výsledky zpracování provozně lokalizačních údajů souvisejících s provozem telefonního čísla užívaného nakaženým, a to za podmínky předchozího souhlasu takové osoby.

Více informací naleznete v mimořádném opatření Ministerstva zdravotnictví přístupném prostřednictvím odkazu a v Informacích o mimořádném zpracování osobních údajů osob nakažených koronavirem SARS-CoV-2 společnosti O2 Czech Republic, a.s., prostřednictvím jejíž mobilní sítě jsou poskytovány služby společnosti ČEZ Prodej, a.s., dostupných přes odkaz.

Ceník služeb elektronických komunikací s účinností od 2. 4. 2020

Stáhnout

Ceník služeb elektronických komunikací s účinností od 1. 4. 2020

Stáhnout

Ceník služeb elektronických komunikací s účinností od 15. 5. 2019

Stáhnout

Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platné a účinné od 1. dubna 2020.

Stáhnout

Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platné a účinné od 1. března 2018.

Stáhnout

S MOBILEM OD ČEZ se dovoláte, ať jste, kde jste. A díky 4G síti můžete svižně surfovat i v místech, kde to dříve šlo jen stěží.

Mapa pokrytí

Přejít k MOBILU OD ČEZ je snadné. Přečtěte si jak na to krok za krokem.

Pro používání telefonu v zahraničí musíte mít aktivovánu službu Roaming. Tu si můžete snadno aktivovat přes internetovou samoobsluhu či mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE, v Hlasové samoobsluze *84, na Zákaznické lince 800 810 820 nebo jednoduše zasláním SMS ve tvaru „Roaming A“ na číslo 999 345. Více informací

Další otázky a odpovědi

Užijte si svižný 4G internet

Zjistit více

Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

Omlouváme se, ale v návaznosti na vládní nařízení jsme do odvolání přerušili provoz všech našich zákaznických center a kontaktních míst.

Uděláme vše pro to, abychom i v této složité situaci pro Vás zajistili co nejdostupnější zákaznický servis. Své požadavky můžete vyřídit ve webové aplikaci ČEZ ON-LINE, na stránce pro on-line požadavky nebo na naší Zákaznické lince 800 810 820.

Vyřešte své požadavky jednoduše on-line

ČEZ ON-LINE

Nebo na této stránce

Zákaznická linka ČEZ prodej

Pro požadavky na produkty a služby

800 810 820

Denně od 7 do 20 hodin

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

Pro poruchy a technické požadavky

800 850 860

Nonstop