Mobil od čez

Pořiďte si do Vánoc tarif nebo balíček a vyhrajte iPhone 11. Pravidla najdete zde.


Proč mobil od čez?

Vyberte si volání
a internet na míru

Poskládejte si balíčky tak, jak vám nejlépe vyhovuje, nebo si vyberte některý z našich neomezených tarifů.

Upravujte si vše podle potřeby

Tarify a balíčky si můžete jednou za zúčtovací období změnit podle toho, jak vám jejich nastavení zrovna vyhovuje.

Buďte online i po vyčerpání dat

Po vyčerpání sjednaného datového objemu data nevypínáme, pouze zpomalujeme.

Využijte své minuty a SMS naplno

Nevyužité volné jednotky převádíme do následujícího měsíce.

Volejte s námi bez závazků

Naše služby neobsahují žádné skryté háčky, smlouvu můžete kdykoli ukončit.

Ovládejte vše na jednom místě

Jednoduchá správa účtu v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE.

Máte zájem o mobil od čez?

Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme co nejdříve zpět

Ukázková kalkulace

Podívejte se, jak si můžete nakombinovat balíčky pro celou rodinu a zároveň mezi sebou využívat výhody neomezeného volání a SMS.

Pro rodinu

Máma

chce hodně volat

297 Kč

Neomezené volání a SMS do sítě ČEZ

49 Kč

150

minut

179 Kč

750

MB

69 Kč

0

SMS

0 Kč

Táta

to chce vyřídit rychle

357 Kč

Neomezené volání a SMS do sítě ČEZ

49 Kč

75

minut

129 Kč

4

GB

179 Kč

0

SMS

0 Kč

Dcera

chce hodně dat

218 Kč

25

minut

39 Kč

4

GB

179 Kč

0

SMS

0 Kč

872 Kč

Celkem měsíčně pro celou rodinu.

Jak přejít k ČEZ

Přejít k MOBILU OD ČEZ je rychlé a jednoduché.

Garance bezproblémového přenosu čísla

Změna poskytovatele mobilních služeb nikdy nebyla jednodušší.

Ponechte si své stávající číslo, nebo si  vyberte nové, je to na vás.

Více informací

Převod čísla zařídíme za vás, stačí nám jen sdělit váš ověřovací kód účastníka (oku).

U nás máte aktivaci i výměnu SIM zdarma.

Jak probíhá přenos čísla?

Vyberte si tarif

Vyberte si takovou kombinaci balíčků Volání, SMS a Internetu, kterou opravdu naplno využijete, nebo si vyberte z našich neomezených tarifů. Chcete s výběrem poradit? Zavolejte nám, rádi vám pomůžeme.

Sdělte nám svůj OKU Kód

Pro přenos potřebujete znát jen svůj OKU kód, nic dalšího není potřeba. Kód zjistíte v samoobsluze svého operátora, nebo ho najdete ve vyúčtování.

Co je OKU kód a jak ho zjistím?

Vše ostatní už zařídíme my

Nic dalšího už nemusíte řešit. Za pár dní vás uvítáme v naší síti. Nebojte, vaši přátelé a kolegové se vám celou dobu dovolají.

Více informací o převodu čísla

Naše síť

V EU můžete využívat naše služby, jako byste byli doma. Přečtete si více, pokud cestujete dál.

4G síť

Díky 4G síti můžete svižně surfovat i v místech, kde to dříve šlo jen stěží.

Pokrýváme 99 % území ČR

Podívejte se, jaké pokrytí máme přímo u vás.

Mapa pokrytí

Mezinárodní volání a roaming

V EU využívejte našich služeb, jako byste byli doma. Přečtetě si více, pokud cestujete dál.

Více

Nejčastěji se ptáte

Balíčky Volání, SMS, Internetu nebo ostatní tarify z naší nabídky si můžete aktivovat v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE. S nastavením a výběrem balíčků nebo tarifů vám rádi pomůžeme i na Zákaznické lince 800 810 820 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ.

MOBIL OD ČEZ předplacené karty nenabízí. Veškeré naše služby jsou účtovány měsíčně a detailní přehled můžete denně sledovat v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE. Nejdříve služby využíváte, až poté platíte. Obava, že nemáte kredit a nemůžete se spojit s rodinou či přáteli, vám tedy odpadá.

Ano, naše služby nabízíme bez závazků. Smlouvy neobsahují žádné skryté háčky, tarify či balíčky si můžete v rámci každého Zúčtovacího období jednou změnit podle svých aktuálních potřeb nebo smlouvu kdykoli bez sankcí ukončit.

Pokud máte ČEZ ON-LINE, stačí se přihlásit a další telefonní číslo si můžete snadno objednat online.

Nebo si další číslo jednoduše přidejte s pomocí našich operátorů na Zákaznické lince 800 810 820 nebo na jakémkoliv kontaktním místě Skupiny ČEZ.

U kombinovatelných balíčků je po vyčerpání sjednaného objemu jednotek cena za volání 2,90 Kč za minutu, za SMS 1,50 Kč a za MMS 5 Kč.

U samostatných datových tarifů je cena za volání 3,90 Kč za minutu, za SMS 1,90 Kč a za MMS 5 Kč.

Rychlost stahování dat závisí na použité technologii, u technologie 4G – LTE je odhadovaná maximální rychlost / inzerovaná rychlost 40 MB/s pro stahování a 20 MB/s pro odesílání dat. Po vyčerpání sjednaného objemu vám data nezastavíme, pouze zpomalíme, a to na 16 kb/s (rychlost stahování i odesílání).

Ceníky najdete zde. Všeobecné obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

Potřebujete poradit?

Ještě jste se nerozhodli a potřebujete se jen poradit? Nebo chcete pomoci s výběrem vhodného tarifu?

Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme co nejdříve zpět

Nebo zavolejte na 800 810 820

7 dní v týdnu od 7 do 20 hodin

Nebo přijďte na pobočku

Mapa kontaktních míst

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

 

Vážení zákazníci,

v případě, že jste se rozhodli obrátit na Ombudsmana ČEZ se svým podnětem, můžete v rámci pilotního projektu vyzkoušet také chat, který naleznete na této stránce v jejím pravém dolním roku. Komunikovat prostřednictvím chatu můžete s Ombudsmanem ČEZ mezi 9 a 14 hodinou.

S úctou

Josef Sedlák

Ombudsman ČEZ