Na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví České republiky dochází, za situace nouzového stavu vyhlášeného vládou České republiky v souvislosti se šířením koronaviru SARS-CoV-2, k mimořádnému zpracování osobních údajů.
Toto opatření nařizuje operátorům zajišťujícím veřejnou mobilní komunikační síť, aby za účelem provedení epidemiologického trasování přenosu COVID-19 a k provedení identifikace rizikových skupin obyvatelstva, zpřístupnili výsledky zpracování provozně lokalizačních údajů souvisejících s provozem telefonního čísla užívaného nakaženým, a to za podmínky předchozího souhlasu takové osoby.
Více informací naleznete v mimořádném opatření Ministerstva zdravotnictví přístupném prostřednictvím odkazu a v Informacích o mimořádném zpracování osobních údajů osob nakažených koronavirem SARS-CoV-2 společnosti O2 Czech Republic, a.s., prostřednictvím jejíž mobilní sítě jsou poskytovány služby společnosti ČEZ Prodej, a.s., dostupných přes odkaz.
S MOBILEM OD ČEZ se dovoláte, ať jste, kde jste. A díky 4G síti můžete svižně surfovat i v místech, kde to dříve šlo jen stěží.
Mapa pokrytí
Přejít k MOBILU OD ČEZ je snadné. Přečtěte si jak na to krok za krokem.
Pro používání telefonu v zahraničí musíte mít aktivovánu službu Roaming. Tu si můžete snadno aktivovat přes internetovou samoobsluhu či mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE, v Hlasové samoobsluze *84, na Zákaznické lince 800 810 820 nebo jednoduše zasláním SMS ve tvaru „Roaming A“ na číslo 999 345. Více informací