Ochráníme vás ve složitých životních situacích
Informace jsou určeny pouze pro stávající zákazníky ČEZ BEZ STAROSTÍ

Produkt nyní nelze sjednat
Proč mít sjednané pojištění ČEZ BEZ STAROSTÍ
Díky ČEZ BEZ STAROSTÍ získáte až 35 000 Kč v případě ztráty zaměstnání, až 30 000 Kč při nemoci nebo až 15 000 Kč v případě hospitalizace. Pojistné 185 Kč měsíčně hradíte společně s pravidelnými zálohami za energie, jak jste zvyklí.
Jistota a bezpečí
Pojištění vás chrání ve složitých životních situacích, jako je dlouhodobá pracovní neschopnost, hospitalizace z důvodu úrazu nebo pokud nedobrovolně přijdete o zaměstnání.
Dostupnost prostředků
V případě pojistného plnění vám pojišťovna zašle peníze přímo na váš bankovní účet, abyste mohli včas a řádně hradit své výdaje. Peníze můžete použít, na co potřebujete.
Hlášení události
Linka pro nahlášení pojistných událostí 234 240 400 je k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin.
Prověřený partner
Pojištění poskytujeme ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, která v ČR nabízí jistotu více než 2,3 milionům zákazníků.
S čím vám pojištění ČEZ BEZ STAROSTÍ pomůže?
Limit plnění
Pracovní neschopnost
- výplata již po prvním měsíci pracovní neschopnosti
- pomoc po dobu až 6 měsíců v celkové výši až 30 000 Kč
Limit plnění: 5000
Kč
Ztráta zaměstnání
- výplata již po prvním měsíci nezaměstnanosti
- pomoc po dobu až 7 měsíců v celkové výši až 35 000 Kč
Limit plnění: 5000
Kč
Hospitalizace následkem úrazu
- výplata už po dvoudenní hospitalizaci
- celková výše pomoci až 15 000 Kč (maximálně až 30 dní hospitalizace)
Limit plnění: 500 Kč
za každý den hospitalizace v nemocnici
Nejčastěji řešíte
Zajímá vás něco dalšího nebo jen potřebujete s něčím poradit? Toto jsou nejčastější situace, které řešíte.
- vyplněný příslušný formulář pojistitele „Oznámení pojistné události“,
- následující prvotní doklady nutné pro posouzení nároku na pojistné plnění:
V případě pracovní neschopnosti pojištěného:
- kopii potvrzení pracovní neschopnosti s uvedeným datem počátku pracovní neschopnosti, se stanovením příslušného čísla diagnózy a s vyznačením pravidelných kontrol u lékaře (s čitelnou adresou lékaře),
- došlo-li k hospitalizaci, propouštěcí zprávu z nemocničního zařízení (kopie s čitelnou adresou lékaře),
- je-li k dispozici, potvrzení zaměstnavatele nebo výpis z živnostenského rejstříku, pokud je pojištěná osoba samostatně výdělečně činná (OSVČ) nebo zápočtový list, pokud není pojištěný zaměstnán v pracovním poměru.
V případě nezaměstnanosti pojištěného:
- kopii ukončované pracovní smlouvy, včetně všech podepsaných dodatků k pracovní smlouvě,
- kopii dokladu o rozvázání pracovního poměru (výpověď z pracovního poměru apod.),
- kopii potvrzení, že je pojištěný veden v evidenci u příslušného úřadu práce jako uchazeč o zaměstnání (toto potvrzení vystaví úřad práce na žádost pojištěného),
- kopie všech pracovních smluv uzavřených na dobu určitou nebo neurčitou včetně podepsaných dodatků k pracovním smlouvám, ze kterých vyplývá, že pojištěný byl zaměstnán nejméně 12 měsíců před počátkem pojištění, resp. před rozhodným dnem.
V případě hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu:
- propouštěcí zprávu z nemocničního zařízení (kopie s čitelnou adresou lékaře),
- potvrzení o poskytnutí nemocniční lůžkové péče,
- lékařskou zprávu s uvedením diagnózy, pro kterou byl pojištěný hospitalizován a v pracovní neschopnosti,
- kopii potvrzení pracovní neschopnosti s uvedeným datem počátku pracovní neschopnosti, se stanovením příslušného čísla diagnózy, pro kterou je pojištěný v pracovní neschopnosti a s vyznačením pravidelných kontrol u lékaře (s čitelnou adresou lékaře).

spojená s provozem
domácnosti
Více o ČEZ ASISTENT