ČEZ SERVIS
VYTÁPĚNÍ

Starosti o váš plynový kotel pusťte z hlavy. O vše se postaráme za vás.

Jsme s vámi i v této složité situaci. Abyste měli po topné sezóně co nejdříve provedený servis kotle a kontrolu spalinové cesty, od 4. 5. 2020 budeme opět provádět servisní prohlídky. Pro naší i vaší bezpečnost vás prosíme, abyste dodržovali opatření, o kterých se více dozvíte v otázkách a odpovědích.

Co je ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ?

ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je kompletní služba, která se postará o váš plynový kotel a to v podobě jak jednorázového servisu plynového kotle a kontroly spalinové cesty, tak i asistenčních služeb pro zdroje tepla s nonstop linkou pro zajištění oprav.

Proč od ČEZ?

Za 199 Kč měsíčně od nás získáte:

  • pravidelný roční servis plynového kotle
  • povinnou kontrolu spalinové cesty, případně její čištění
  • monitoring termínů kontrol – s dostatečným předstihem vám dáme vědět, že je čas na další kontrolu
  • archiv záznamů o kontrole – všechny potřebné doklady u nás budete mít uchovány pro případ, že byste je ztratili
  • širokou škálu značek servisovaných kotlů
  • asistenční služby
  • nonstop linku pro zajištění oprav můžete volat 371 100 333 nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • v případě nevyhovujícího stavu vašeho kotle připravíme nezávaznou nabídku na nové zařízení.
  • odborně poradíme při výběru typu vytápění, dovezeme, nainstalujeme a postaráme se i o servis
  • vyplňte náš jednoduchý formulář, zabere vám to jen pár minut
React App

Co mi to přinese?

Bezpečí - Díky pravidelným kontrolám svého plynového kotle a spalinových cest chráníte sebe i svůj majetek před případnou havárií či požárem. Největším rizikem špatně seřízeného plynového kotle je unikání oxidu uhelnatého, který může zapříčinit i smrtelnou otravu.

Jistotu – Pouze kvalitně provedený servis zajistí bezproblémový chod plynového kotle, spolehlivý provoz a pomáhá předcházet nejčastějším závadám, které přijdou v nejméně vhodnou dobu.

Úsporu –- Neméně důležitým přínosem jsou také výrazně nižší náklady za energie. Správný servis kotle zajistí prodloužení jeho životnosti.

Pomoc – V případě havárie nám jednoduše zavolejte a my už vám rádi se vším pomůžeme.

Mám zájem o servis vytápění od ČEZ

Zavolejte nám na 371 100 333 nebo nám zanechte zprávu a my se vám ozveme.
Provádění servisů spadá do výjimky dle vládního nařízení.

Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

Aktuální informace v souvislosti s vládní nařízením

VŠECHNA ZÁKAZNICKÁ CENTRA ČEZ PRODEJ JSOU OPĚT OTEVŘENA.

Tip: Sjednejte si on-line čas vaší schůzky. Rezervaci najdete v detailu Zákaznického centra.

INFORMACE O OTEVŘENOSTI SMLUVNÍCH PARTNERŮ ČEZ PRODEJ NAJDETE VŽDY V DETAILU KONKRÉTNÍ POBOČKY.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel:

Mějte zakrytá
ústa a nos

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Vyřešte své požadavky jednoduše on-line

ČEZ ON-LINE

Nebo na této stránce

Zákaznická linka ČEZ Prodej

Pro požadavky na produkty a služby

800 810 820

Denně od 7 do 20 hodin

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

Pro poruchy a technické požadavky

800 850 860

Nonstop

stěhujeme se

Vážení zákazníci,

 

institut Ombudsmana ČEZ od 1. července 2020 změní své pracoviště. Nově nás od uvedeného data najdete na adrese Jemnická 1138/1, 140 00 Praha 4.

 

Věřím, že i v nových prostorách Vám já a můj tým budeme k dispozici k Vaší plné spokojenosti.

 

S úctou

 

Josef Sedlák
Ombudsman ČEZ