ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ (ČSV) je kompletní služba, která se postará o váš plynový kotel, a to v podobě jak jednorázové kontroly plynového kotle a kontroly spalinové cesty v jeden den, tak i asistenčních služeb pro zdroje tepla s nonstop linkou pro zajištění oprav.
Využijte naši službu a připravte svůj kotel na další zimu už dnes. Naši zkušení servisní technici se postarají, aby váš kotel topil bezpečně, spolehlivě a úsporně vždy, když ho budete potřebovat. Bez dlouhého čekání a jednoduše.
Díky naší pravidelné kontrole se vám může snížit spotřeba energie až o 15 %, prodloužit životnost kotle a snížit riziko případné havárie.
Pravidelnou kontrolu spalinové cesty, její čištění a roční servis plynového kotle vám zajistí ve stejný den naši profesionální technici, samozřejmostí je jejich osvědčení ke kontrole kotle.
Termíny pravidelných kontrol nechte na nás, každý rok se vám vždy včas ozveme s návrhem návštěvy našeho technika, nemusíte nic hlídat sami.
Kontrolu plynového zařízení provádíme průměrně do 50 pracovních dnů od zaplacení prvního vyúčtování, záleží na ročním období, kdy službu sjednáte. V zimním období se může termín prodloužit, protože je požadavků na kontrolu více než v létě.
Kontrola spalinové cesty je ze zákona povinná jednou za rok (u kondenzačního kotle jednou za dva roky) a můžete ji provést kdykoliv, a to samozřejmě i v létě, v takovém případě budete mít kotel alespoň připravený na zimní sezónu. Také platí, že pokud jste si sjednali ČSV v zimě, můžete si kontrolu bez problémů odložit až na léto.
Kopie formulářů o kontrolách kotle a spalinové cesty máte u nás vždy elektronicky k dispozici v ČEZ ON‑LINE.
Pomůžeme vám v případě poruchy kotle
Pokud vám plynové zařízení přestalo topit, využijte naši pomoc v rámci doplňkových asistenčních služeb, které jsou již zahrnuty v ceně ČSV – pojištění zdrojů tepla, nonstop linku, zajištění profesionálního technika nebo možnost sehnat vám odborníka pro jiné služby spojené s domácností – více informací o podmínkách a postupu využití naleznete na www.cez.cz/servis-vytapeni (záložka Doplňkové asistenční služby) nebo zavolejte na linku 371 100 333, volba 3.
Poradíme s výběrem nového zařízení
Rádi pro vás také připravíme nezávaznou nabídku na nové plynové zařízení v případě, že váš kotel je již v nevyhovujícím stavu. Odborně poradíme při výběru vhodného typu vytápění, vše potřebné dovezeme,
nainstalujeme a postaráme se i o servis. Stačí vyplnit náš jednoduchý formulář, zabere vám to jen pár minut.