Mám mobil od ČEZ

Máte účet
v čez on-line?

Vše vyřídíte snadno a online, kdykoli a odkudkoli potřebujete.

V ČEZ on-line můžete například:

  • Zaplatit vyúčtování
  • Změnit způsob placení
  • Upravit své údaje
  • Nastavit si jiný balíček/tarif
  • Zkontrolovat historii volání

Důležité dokumenty

Formuláře

Vybrat dokument

Obchodní podmínky

Vybrat dokument

Nové flexi tarify

Změnil se vám tarif, nebo se na změnu chystáte, a hledáte podrobné informace?

Více o změně tarifu

Kontakty

Nenašli jste, co jste hledali? Spojte se s námi telefonicky, e-mailem nebo navštivte jednu z našich 76 poboček, rádi vám pomůžeme.

Zavolejte na *84 nebo 800 810 820

7 dní v týdnu od 7 do 20 hodin

Nebo přijďte na pobočku

Mapa kontaktních míst

Elektřina i plyn od čez

Odebírejte elektřinu i plyn od ČEZ a užijte si výhodu mít své energie přehledně na jednom místě.

Zjistit více

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde