Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Mobil Co mám dělat, když jsem špatně zadal/a PIN a PUK?

Co mám dělat, když jsem špatně zadal/a PIN a PUK?

Pokud zadáte 3x špatný PIN, musíte použít tzv. PUK kód, který najdete na plastové kartě, která vám zůstala po vylomení vaší SIM karty. Případně je možné PUK zjistit v internetové samoobsluze MŮJ ČEZ, na Zákaznické lince *84 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ.

Pokud zadáte 10x špatně PUK kód, vaše SIM karta bude z bezpečnostních důvodů trvale zablokována. V takovém případě je nutné zažádat o novou SIM na kontaktních místech Skupiny ČEZ nebo na Zákaznické lince 800 810 820. Zaslání nové SIM je zdarma.

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more