Zpět

Co mám dělat, když jsem špatně zadal/a PIN a PUK?

Pokud zadáte 3x špatný PIN, musíte použít tzv. PUK kód, který najdete na plastové kartě, která vám zůstala po vylomení vaší SIM karty. Případně je možné PUK zjistit v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE, na Zákaznické lince *84 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ.

Pokud zadáte 10x špatně PUK kód, vaše SIM karta bude z bezpečnostních důvodů trvale zablokována. V takovém případě je nutné zažádat o novou SIM na kontaktních místech Skupiny ČEZ nebo na Zákaznické lince 800 810 820. Zaslání nové SIM je zdarma.

Pomohly Vám uvedené informace?


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde