Skip to Content
Můj ČEZ

Přepis energií

Přepis energií

S námi to zvládnete na pár kliknutí

Jak probíhá přepis energií?

Vyplníte online formulář

Vyplníte údaje o sobě a odběrné místě, které chcete přepsat

Online podepíšete

Elektronicky podepíšete návrh smlouvy

Nahrajete dokumenty

Řekneme vám, jaké dokumenty od vás budeme potřebovat. Ty pak stačí nahrát pro úspěšné dokončení přepisu.

Energie přepsány

Jakmile bude vše v pořádku a energie se přepíšou na nového majitele/zákazníka, budeme vás informovat a následně obdržíte rozpis zálohových plateb.

Než začnete s přepisem...

Prohlédněte si jednotlivé životní situace a vyberte tu, která nejlépe odpovídá té vaší.

Přepsat odběrné místo a zůstat u ČEZ

Energie jsou již u ČEZ a vy je chcete přepsat na sebe nebo někoho jiného? Pak zvolte možnost Přepsat odběrné místo.

Přepsat energie

Přepsat a přejít od jiného dodavatele

V bytě nebo domě už jsou energie zřízené, ale současný zákazník je má u jiného dodavatele. Vy je chcete přepsat na sebe a zároveň převést k ČEZ? Pak zvolte možnost Přepsat a přejít od jiného dodavatele.

Přepsat a přejít k ČEZ

Přepište energie raz dva

Vyřídit online

...nebo si od nás nechte zavolat

Vámi zadané osobní údaje bude jako správce zpracovávat společnost ČEZ Prodej, a.s., sídlem Duhová 425/1, 140 53 Praha 4, IČO 27232433, za účelem nabídky produktů a služeb. Podrobnosti jsou uvedeny v Informaci o zpracování osobních údajů.

Nejčastěji se ptáte

Jak dlouho trvá přepis energií?

Jakmile máme u sebe všechny potřebné dokumenty, počítejte s několika pracovními dny. Přesná doba závisí i na stávajícím dodavateli. Kdyby nám nějaký ten dokument chyběl, ozveme se vám.

Jaké dokumenty budu potřebovat k přepisu energií?

Dle životní situace, ve které se aktuálně nacházíte, vyhodnotíme dokumenty, které budeme potřebovat, abychom mohli přepis energií zařídit. Nejčastěji se jedná o dokumenty prokazující vztah k danému odběrnému místu/vztah k nemovitosti (např. nájemní nebo kupní smlouva). Pokud přepisujete energie a současně měníte dodavatele na ČEZ bude se vám hodit poslední vyúčtování od stávajícího dodavatele, ušetříte tím vyplňování různých údajů. Zároveň nás můžete zplnomocnit, abychom přechod vyřešili za vás a vy jste se vyhnuli zbytečnému papírování. 

Jak dojde k ukončení původní smlouvy?

Původní smlouvu s dodavatelem vypovíme my, a to na základě Plné moci od stávajícího zákazníka případně Žádosti o ukončení smlouvy. Veškeré potřebné dokumenty vám připravíme a poskytneme.

Jak proběhne vyúčtování mezi stávajícím a novým zákazníkem?

Po přepisu dodavatel vystaví konečné vyúčtování původnímu zákazníkovi na základě nahlášeného stavu měřidla. V případě, že je na odběrném místě instalován chytrý elektroměr (tzv. AMM) distributor využije stav elektroměru k datu přepisu odběrného místa podle skutečně naměřených hodnot, které získává prostřednictvím dálkového odečtu.

Proč potřebujete doklad o vztahu k nemovitosti?

Doklady, které vyžadujeme, potvrzují, že máte právo nemovitost užívat, což je nezbytné pro vyřízení přepisu energií a výpověď stávající smlouvy.

Probíhá přepis energií bez výpadků?

Pokud máme všechny dokumenty, které potřebujeme, pak není důvod se obávat výpadku dodávky elektřiny nebo plynu. Pokud přepisujete energie a současně měníte dodavatele na ČEZ a chcete se vyhnout zbytečnému papírování, pak nás můžete zplnomocnit a komunikaci se stávajícím dodavatelem vyřešíme za vás.