Zpět

Jak si změním aktuální balíčky nebo tarify?

Balíčky Volání, SMS a Internetu nebo ostatní tarify z naší nabídky si můžete snadno změnit v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE. Nebo vám s nastavením a výběrem balíčků/tarifů rádi pomůžeme na Zákaznické lince *84 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ. Změnu balíčku/tarifu je možné provést jednou za Zúčtovací období.

Pomohly Vám uvedené informace?


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde