Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Mobil Co mám dělat, když chci službu mobil od ČEZ ukončit?

Co mám dělat, když chci službu mobil od ČEZ ukončit?

Kontaktujte nás na Zákaznické lince *84 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ a sdělte nám důvod vaší nespokojenosti. Jsme tu pro vás a rádi se pokusíme najít individuální řešení.

V případě přetrvávajícího zájmu o ukončení vyplňte tento formulář nebo zašlete písemnou výpověď na naší korespondenční adresu ČEZ prodej, a.s. Guldenerova 2577/19, Plzeň, PSČ 326 00 nebo e-mailem na cez@cez.cz.

V případě přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli neuplatňujeme standardní výpovědní lhůtu. K ukončení poskytování našich služeb dojde dnem přenesení čísla.

MŮJ ČEZ

 

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more