Zpět

Co mám dělat, když chci službu MOBIL OD ČEZ ukončit?

Kontaktujte nás na Zákaznické lince *84 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ a sdělte nám důvod vaší nespokojenosti. Jsme tu pro vás a rádi se pokusíme najít individuální řešení.

V případě přetrvávajícího zájmu o ukončení vyplňte tento formulář nebo zašlete písemnou výpověď na naší korespondenční adresu ČEZ prodej, a.s. Guldenerova 2577/19, Plzeň, PSČ 326 00 nebo e-mailem na cez@cez.cz.

V případě přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli neuplatňujeme standardní výpovědní lhůtu. K ukončení poskytování našich služeb dojde dnem přenesení čísla.

Pomohly Vám uvedené informace?


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde