Zpět

Co dělat, když vyčerpám datový objem?

Jestliže v průběhu Zúčtovacího období spotřebujete datový objem, můžete si v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE, na Zákaznické lince *84 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ dokoupit další objem dat (Extra FUP). Konkrétní ceny a datové objemy Extra FUP naleznete u jednotlivých balíčků a tarifů v ceníku.

  • Extra FUP lze během Zúčtovacího období použít opakovaně.
  • Nespotřebovaný objem dat z Extra FUP z předcházejícího Zúčtovacího období se převádí do následujícího Zúčtovacího období, kde se čerpá jako první.
  • Po vyčerpání objemu dat zahrnutého do balíčku/tarifu nebo po vyčerpání Extra FUP nedochází k vypnutí služby, pouze dojde ke snížení rychlosti na maximálně 16 kb/s při stahování i odesílání dat.
  • Přehled cen a výše rozšíření datového objemu u jednotlivých balíčků/tarifů


  • Pomohly Vám uvedené informace?


    V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

    Mějte zakrytá
    ústa a nos
    respirátorem nebo
    nanorouškou

    Při čekání dodržujte odstup 2 metry

    Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

    Upozornění

    Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

    Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


    Více informací

    Pro informace o síti pokračujte zde
    Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde