ČEZ KARTA

Tuto službu už dále nenabízíme.
Připravili jsme pro vás informace,
které vás budou zajímat,
pokud ČEZ KARTU už máte.

Déle než 3 roky jsme vám vraceli zpět 2 % z každé platby ČEZ KARTOU. Tento bonus jsme k 31. 8. 2019 ukončili. Každého zákazníka s ČEZ KARTOU jsme v průběhu května a dubna 2019 informovali

Pokud ČEZ KARTU stále máte, úvěrová smlouva se společnosti ESSOX zůstává stále platná, a to za stejných podmínek jako při jejím sjednaní. V případě, že nemáte zájem kreditní kartu od společnosti ESSOX dále využívat, můžete smlouvu bezplatně ukončit. Znění Zrušení příslibu najdete zde.

V případě dotazů spojených s úvěrovou smlouvou kontaktujte společnost ESSOX na čísle 389 010 400. Pokud máte dotazy ohledně bonusu, kontaktujte nás na čísle 371 100 351 nebo e-mailem na sluzbyprozakazniky {zavináč} cez {tečka} cz.

Opatření koronavirus

V návaznosti na mimořádná opatření MZd a rozhodnutí Skupiny ČEZ mají všichni dodavatelé i jejich poddodavatelé povinnost zajistit testování svých zaměstnanců na Covid-19.


Zajištění této povinnosti zaměstnanec dodavatele prokáže jedním z následujících způsobů:

  • Potvrzení o negativním výsledku AG/PCR testu (ne starší než 7 dní)
  • Potvrzení od lékaře (může být i od lékaře z hygieny) nebo úplnou SMS (včetně osobních nacionálií a podpisu zdravotnického zařízení provádějícího test) o prodělání onemocnění COVID-19 v předchozích 90 dnech
  • Oficiální výtisk zprávy z laboratoře provádějící testy o negativním výsledku testu na onemocnění COVID-19 (ne starší než 7 dní)
  • Čestné prohlášení o negativním výsledku tzv. samotestu (ne starší než 7 dní)
  • Certifikát o očkování proti onemocnění COVID-19

Zaměstnanci dodavatelů, kteří nesplní povinnosti spojené s testováním Covid-19 nemohou vstoupit do prostor Skupiny ČEZ.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“. Smluvní partneři mají v současné době zavřeno.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

NAVŠTIVTE ELEKTRÁRNU ON-LINE

 

  • Jak funguje elektrárna?
  • Kde vzniká elektřina?
  • Jaké existují zdroje energie?

Nechte se virtuálně nabít vědomostmi o energetice!

 

PRO ŠKOLY PRO VEŘEJNOST

 

371 100 351