Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 

Poradíme Vám ohledně energií. 18.-19. 5. v zákaznickém centru v Pardubicích.

 


Postaráme se o kontrolu kotle a spalinové cesty

Se službou ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ získáte za 199 Kč měsíčně kontrolu plynového zařízení a spalinové cesty v jeden den

Jen za 199 Kč měsíčně

5 důvodů, proč si sjednat ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ

Vše v jeden den

Pravidelnou kontrolu spalinové cesty, její případné čištění a roční kontrolu plynového kotle zajistí ve stejný den naši profesionální technici.

Péče o kotel

Díky naší pravidelné kontrole se vám může snížit spotřeba energie až o 15 %, prodloužit životnost kotle a snížit riziko případné havárie.

Archivace dokladů

Kopie formulářů o kontrolách kotle a spalinové cesty máte u nás vždy elektronicky k dispozici v MŮJ ČEZ.

Termíny hlídáme za vás

Termíny pravidelných kontrol nechte na nás, každý rok se vám vždy včas ozveme s návrhem návštěvy našeho technika, nemusíte nic hlídat sami.

Doplňkové asistenční služby

V případě poruchy zdroje tepla vám v rámci pojištění, které je součástí služby ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ, zajistíme jeho opravu. Pro nahlášení pojistné události je vám k dispozici nonstop linka 221 586 500.

Proč je důležitá pravidelná kontrola plynového zařízení a spalinové cesty?

  • Technik seřídí zařízení na správné hodnoty, a vy tak snížíte spotřebu plynu až o 15 %.
  • Pravidelnou péčí prodloužíte životnost plynového zařízení.
  • Kontrola zajistí jeho správný a bezpečný chod.
  • Pravidelná kontrola pomáhá předejít nejčastějším poruchám plynového zařízení.
  • Pravidelná kontrola spalinové cesty je povinná ze zákona.

Sjednejte si ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ

Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám nejpozději do 2 pracovních dnů ozveme.

Nebo zavolejte na 371 100 333

v pracovní dny od 8 do 16 hodin

Nebo využijte možnost on-line sjednání v

MŮJ ČEZ

Snižte si až o čtvrtinu spotřebu plynu s novým kotlem od ČEZ

CHCI NOVÝ KOTEL

Nejčastěji řešíte

Zajímá vás něco dalšího nebo jen potřebujete s něčím poradit? Toto jsou nejčastější situace, které řešíte.

Práce technika zabere zhruba 30-60 minut, během kterých technik:
  • Zkontroluje a vyčistí jednotlivé součásti zařízení. Při tom se vždy řídí podle předpisů výrobce.
  • Změří tlak plynu, těsnost plynových spojů a zkontroluje funkčnost bezpečnostních prvků.
  • Změří emise a účinnost spalování kotle.
  • Provede kontrolu a případně i čištění odvodu spalin ze zařízení.
V rámci kontroly se technik zaměřuje na správné fungování a nastavení spotřebiče a provádí čištění, nevěnuje se opravě plynového zařízení. Po provedení kontroly Vám na místě předá Záznam o kontrole plynového zařízení. Ten Vám spolu se Zprávou o provedení čištění a kontroly spalinové cesty uložíme také do aplikace MŮJ ČEZ, kde ho budete mít kdykoliv k dispozici. Další detailnější informace najdete v sekci PODPORA.
Jestliže vám plynové zařízení přestalo topit nebo ohřívat vodu, volejte na linku ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ 371 100 333 (volba 3), nebo na linku 221 586 500. Opravu vám v rámci pojištění zajistí pojišťovna. Jestliže nejsou splněny pojistné podmínky, pojišťovna vám pro opravu pomůže najít technika, náklady na opravu si poté uhradíte sami.

 Základní podmínky pojištění: 

  • Pojištění lze čerpat po 2 měsících od sjednání služby a vztahuje se na zdroje tepla.
  • 2 × za rok vám zajistíme opravu spotřebiče, který není starší 7 let, a to až do výše 5 000 Kč.
  • Zdrojem tepla jsou tyto vyjmenované spotřebiče:
    • elektrický nebo plynový kotel
    • elektrický nebo plynový ohřívač vzduchu (pevně instalované, nikoli přenosné jako je přímotop apod.)
    • průtokový/zásobníkový ohřívač vody (elektrický nebo plynový).
  • Pokud je zdroj tepla v záruce a porouchá se, pojištění se na něj nevztahuje a je nezbytné obrátit se přímo na výrobce.
  • Podmínkou plnění pojišťovny je doložení, že není zdroj tepla starší 7 let. Dokladem je kupní smlouva nebo výrobní štítek. Jestliže ani jedno nemůžete doložit, pojišťovna vám nemůže opravu uhradit, může vám však pomoci najít vhodného technika. Opravu si v takovém případě uhradíte sami.

Pojišťovna hradí opravu do 5 000 Kč, z toho vaše spoluúčast je v každé variantě 1 000 Kč, případně doplácíte částku nad limit pojišťovny. 

Podrobnější informace najdete ve Všeobecných pojistných podmínkách a Zvláštních pojistných podmínkách. 

Po zaplacení prvního vyúčtování se vám nejpozději do třiceti pracovních dní ozveme prostřednictvím SMS a e-mailu s návrhem termínu kontroly. Pokud vám navržený termín kontroly vyhovuje, potvrdíte ho jednoduše odpovědí na SMS zprávu, v MŮJ ČEZ nebo telefonicky na čísle 371 100 333. Termíny dalších pravidelných kontrol nechte na nás, každý rok se vám vždy včas ozveme s návrhem návštěvy našeho technika, nemusíte nic hlídat sami. Pokud termín nepotvrdíte, další vám vygenerujeme nejdříve za 30 dní. Případně můžete zavolat na linku 371 100 333 a my se pokusíme pro vás najít vhodnější termín. Potvrzený termín je závazný, ale lze ho zrušit nejpozději do 24 hodin před plánovaným datem. Pokud potvrzený termín nezrušíte, ale neumožníte našemu technikovi kontrolu uskutečnit, termín kontroly na daný rok vám propadne.
PŘEJÍT DO PODPORY

Nejčastější dotazy k valné hromadě
Více zde
FAQ regarding general meeting
Find more