Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 

Poradíme Vám ohledně energií. 18.-19. 5. v zákaznickém centru v Pardubicích.

 


Podpora Technologie

Technologie

Fotovoltaika

Pokud už od nás technologii máte, připravili jsme pro vás stránku s užitečnými tipy, články a videonávody. Najdete zde např., co je potřeba zkontrolovat, když se vám zdá, že technologie nefunguje optimálně.

TIP: Zkontrolujte nejprve jističe, jestli nedošlo k výpadku. Také můžete zkontrolovat, zda nejsou panely zastíněné, nebo zasněžené. Podívejte se na hlášení na displeji střídače, jestli nehlásí nějakou chybu. Problém poté popište kolegům na servisní lince 371 160 851. Následně provedeme kontrolu na servisním portále a případně naplánujeme výjezd k vám.

 

Technologie nefunguje jak má / nevyrábí, kolik by měla, co teď?

  • Volejte na servisní linku 371 160 851.
  • TIP: Zkontrolujte nejprve jističe, jestli nedošlo k výpadku. Také můžete zkontrolovat, zda není venkovní jednotka hodně zasněžená nebo nějak poškozená. Podívejte se na hlášení na displeji střídače, jestli nehlásí nějakou chybu. Problém poté popište kolegům na servisní lince. Následně provedeme kontrolu na servisním portále a případně naplánujeme výjezd k vám.
On-line monitoring 24/7

Tepelná čerpadla

Pokud už od nás technologii máte, připravili jsme pro vás stránku s užitečnými tipy, články a videonávody. Najdete zde např. co je potřeba zkontrolovat, když se vám zdá, že technologie nefunguje optimálně.

TIP: Zkontrolujte nejprve jističe, jestli nedošlo k výpadku. Také můžete zkontrolovat, zda není venkovní jednotka hodně zasněžená nebo nějak poškozená. Zkontrolujte, zda není zanesené sítko. Návod jak na to najdete ve videu "Co dělat, když tepelné čerpadlo neběží, jak má".

Volejte na servisní linku 371 160 851. Problém popište kolegům na servisní lince. Následně provedeme kontrolu na servisním portále a případně naplánujeme výjezd k vám.

Technologie nefunguje jak má / nevyrábí, kolik by měla, co teď?

  • Volejte na servisní linku 371 160 851.
  • TIP: Zkontrolujte nejprve jističe, jestli nedošlo k výpadku. Také můžete zkontrolovat, zda není venkovní jednotka hodně zasněžená nebo nějak poškozená. Podívejte se na hlášení na displeji střídače, jestli nehlásí nějakou chybu. Problém poté popište kolegům na servisní lince. Následně provedeme kontrolu na servisním portále a případně naplánujeme výjezd k vám.

Wallbox

Wallbox si od nás můžete pořídit samostatně (bude se chovat jako jakýkoli jiný spotřebič ve vaší domácnosti) a/nebo společně s naším systémem Tengeo, tedy s fotovoltaikou nebo tepelným čerpadlem. Díky tomu získáte ucelený energetický systém pro celou domácnost a dokážete tak wallbox efektivně řídit. 

V našem systému TENGEO si můžete vybrat ze 4 přednastavených režimů řízení wallboxu:

  • Normal  - auto se nabíjí v co nejkratším možném čase. Tepelné čerpadlo a další komponenty domu mají přednost. Zbytek energie (omezení jističem domu) je využit pro nabíjení vozu.
  • Plán  - režim, který plánuje automatické nabíjení. Je nutné zadat předpokládaný čas odjezdu a den v týdnu. Systém vypočte čas, po který je auto k dispozici. Automaticky vyhodnotí, kdy je nejvýhodnější auto nabíjet a zda zvolit režim BOOST, který deaktivuje tepelné čerpadlo. Lze nastavit 3 časové režimy.
  • Boost - režim deaktivuje veškeré komponenty v domě a všechnu energii soustředí nr nabíjení auta.
  • FVE - režim připravený pro nabíjení auta pouze z přebytků fotovoltaické elektrárny. Tento režim je vhodný v případě, že je auto delší dobu nevyužívané.

Nastavení wallboxu je velice jednoduché a intuitivní, provedete ho přes aplikaci výrobce. Při instalaci se systémem řízení TENGEO je to ještě snazší – nastavení zařídíme za vás. Navíc budete mít všechny technologie hezky pohromadě.

Wallbox bude zároveň pod vzdálenou správou a kdyby se tedy dělo cokoli neočekávaného, stačí zavolat na naši servisní linku a my se na něj dokážeme „podívat“ na dálku. Věříme ale, že to nebude vůbec potřeba.

S wallboxem od nás se již nemusíte o nic dalšího starat – po instalaci ho můžete začít hned využívat. Nástěnná nabíjecí stanice EVmate je navržena pro bezpečné a rychlé nabíjení, ve vnitřním nebo venkovním prostředí, pro různé typy a modely elektromobilů, pro nabíjení v rezidenčních nebo komerčních budovách (hotely, firemní parkoviště, administrativa atd.). Nabíjecí stanice umožňuje jednoduchou montáž a provoz.

Jaké jsou další výhody nabíjecí stanice?

  • Nabízí třífázové připojení umožňující dobíjení o výkonu až 11 kW,
  • je vždy vybavena zabudovaným nabíjecím kabelem umožňujícím pohodlné každodenní nabíjení s nabíjecím konektorem typu 2 „Mennekes“,
  • je vždy vybavena zabudovaným sensorem zbytkového stejnosměrného proudu a splňuje tak požadavky na instalaci v zemích se zvýšenými nároky na ochranu (např. Německo),
  • vysoký stupeň IP ochrany a umožňuje tak instalaci wallboxu jak v garáži, tak i ve venkovním prostředí, např. na parkovišti, zvenku budovy apod.,
  • je vyráběná univerzálně v provedení se zvýšenou UV ochranou pro venkovní instalaci,
  • je plně certifikovaná a jednotlivé komponenty i celá stanice splňují nejvyšší standardy a normy pro nabíjení elektrických vozů.

Vyřešte své požadavky v MŮJ ČEZ

Přihlaste se a spravujte svoje služby online - přehledně a jednoduše.
S čím vám MŮJ ČEZ pomůže, zjistíte zde

Reklamace

Nejste s něčím spokojeni? Dejte nám o tom vědět.

Zadat reklamaci

Nejčastější dotazy k valné hromadě
Více zde
FAQ regarding general meeting
Find more