Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Zpět

Osobní účet MŮJ ČEZ

Svoje záležitosti vyřídíte snadno a online, z domova nebo dovolené, prostě odkudkoliv chcete.

  • V MŮJ ČEZ budete mít vždy přehled o tom, zda máte vše správně nastavené.
  • Najdete tu všechna vyúčtování za energie.
  • Když s námi něco řešíte, uvidíte v MŮJ ČEZ stav vašeho požadavku.
  • Pokud je k vyřízení požadavku nutný nějaký dokument, můžete ho přes MŮJ ČEZ poslat.

Mám účet v MŮJ ČEZ

Když už máte registraci za sebou, stačí se jen přihlásit k vašemu účtu

Nemáte účet? Zaregistrujte se!

V MŮJ ČEZ můžete řešit například:

  • Nastavení a platbu záloh a vyúčtování
  • Změnu jména, adres, kontaktních údajů
  • Zasílání zpráv o poruchách a odstávkách
  • Zadání stavu elektroměru/plynoměru
  • Přepsání odběrného místa na někoho jiného
  • Změnu distribuční sazby a jističe
  • Zadání reklamace
  • Aktivaci elektronického vyúčtování
  • Správu Mobilu od ČEZ a technologií
  • Sjednání nebo změny produktů a služeb od ČEZ
REGISTROVAT SE

Stačí jeden z údajů: zákaznické číslo, e‑mail, telefon, IČ.