Zpět

Osobní účet MŮJ ČEZ

Svoje záležitosti vyřídíte snadno a online, z domova nebo dovolené, prostě odkudkoliv chcete.

  • V MŮJ ČEZ budete mít vždy přehled o tom, zda máte vše správně nastavené.
  • Najdete tu všechna vyúčtování za energie.
  • Když s námi něco řešíte, uvidíte v MŮJ ČEZ stav vašeho požadavku.
  • Pokud je k vyřízení požadavku nutný nějaký dokument, můžete ho přes MŮJ ČEZ poslat.

Mám účet v MŮJ ČEZ

Když už máte registraci za sebou, stačí se jen přihlásit k vašemu účtu

NEMÁTE ÚČET? ZAREGISTRUJTE SE!

V MŮJ ČEZ můžete řešit například:

  • Nastavení a platbu záloh a vyúčtování
  • Změnu jména, adres, kontaktních údajů
  • Zasílání zpráv o poruchách a odstávkách
  • Zadání stavu elektroměru/plynoměru
  • Přepsání odběrného místa na někoho jiného
  • Změnu distribuční sazby a jističe
  • Zadání reklamace
  • Aktivaci elektronického vyúčtování
  • Správu Mobilu od ČEZ a technologií
  • Sjednání nebo změny produktů a služeb od ČEZ
REGISTROVAT SE

Stačí jeden z údajů: zákaznické číslo, e‑mail, telefon, IČ.


POZOR NA PODVODNÉ REKLAMY!

Na internetu se množí falešné reklamy zneužívající známé logo a dobré jméno Skupiny ČEZ.

Pokud na takovou reklamu narazíte, buďte maximálně obezřetní. Nenaleťte podvodníkům.

Více informací