Potřebujete zadat samoodečet?
Pokud chcete mít svou spotřebu pod kontrolou, je dobré pravidelně zadávat samoodečet. V případě, že máte ve své firmě nebo provozovně elektroměr s průběhovým měřením, samoodečty nezadáváte, distributor provádí odečty dálkově.
Jak provést samoodečet elektroměru a plynoměru
Nemusíte nic sčítat ani odečítat. Jen z displeje elektroměru nebo plynoměru opíšete čísla a předáte nám je.
- Porovnejte číslo elektroměru/plynoměru, který chcete odečíst, s číslem, které je uvedeno na vyúčtování nebo v MŮJ ČEZ (Co dělat když číslo neodpovídá)
- Opište čísla z displeje před desetinnou čárkou (udávají se celá čísla bez zaokrouhlování). Pokud máte u elektřiny vysoký a nízký tarif, je nutné opsat obě hodnoty. Vysoký tarif je označen T1, nízký tarif T2.
- Opsaný stav je potřeba nám předat. Nejjednodušší cesta je prostřednictvím MŮJ ČEZ nebo telefonicky na 800 810 820.
Časté dotazy
V jakých případech je dobré provést samoodečet?
Neodpovídá číslo elektroměru/plynoměru číslu na vyúčtování?
Co je doporučená záloha?
Nepřijal vám distributor samoodečet?