Platba přes SIPO

Všechny platby za domácnost v jednom inkasu.

SIPO neboli sdružené inkaso plateb obyvatelstva je služba České pošty, se kterou můžete jednoduše sloučit všechny platby za domácnost do jedné.

SIPO je určeno pouze domácnostem pro platbu záloh za elektřinu a plyn. Zúčtovací fakturu musíte uhradit některým z dalších způsobů platby.

V čem je platba přes SIPO lepší?

  • Ke službě SIPO si můžete zřídit inkaso ve své bance a pustit platby za domácnost z hlavy.
  • Inkasní limit si nastavujete sami – svoje účty tak máte pořád pod kontrolou.
  • Spojovací číslo pro SIPO vám vydá každá pobočka České pošty.
  • Při bezhotovostní úhradě inkasem z vašeho bankovního účtu je platba bez poplatků!

Nastavit SIPO
v ČEZ ON-LINE

Jak to přesně funguje?

  1. Pokud nemáte tzv. spojovací číslo pro SIPO, zažádejte si o něj na pobočce České pošty.
  2. Nastavte si u nás způsob platby na SIPO a nahlaste nám své spojovací číslo.
  3. Změnu provedete jednoduše v aplikaci ČEZ ON-LINE, na naší Zákaznické lince 800 810 820 nebo na kterémkoliv z kontaktních míst.

Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

stěhujeme se

Vážení zákazníci,

 

institut Ombudsmana ČEZ od 1. července 2020 změní své pracoviště. Nově nás od uvedeného data najdete na adrese Jemnická 1138/1, 140 00 Praha 4.

 

Věřím, že i v nových prostorách Vám já a můj tým budeme k dispozici k Vaší plné spokojenosti.

 

S úctou

 

Josef Sedlák
Ombudsman ČEZ