Platba přes SIPO

Všechny platby za domácnost v jednom inkasu.

SIPO neboli sdružené inkaso plateb obyvatelstva je služba České pošty, se kterou můžete jednoduše sloučit všechny platby za domácnost do jedné.

SIPO je určeno pouze domácnostem pro platbu záloh za elektřinu a plyn. Zúčtovací fakturu musíte uhradit některým z dalších způsobů platby.

V čem je platba přes SIPO lepší?

  • Ke službě SIPO si můžete zřídit inkaso ve své bance a pustit platby za domácnost z hlavy.
  • Inkasní limit si nastavujete sami – svoje účty tak máte pořád pod kontrolou.
  • Spojovací číslo pro SIPO vám vydá každá pobočka České pošty.
  • Při bezhotovostní úhradě inkasem z vašeho bankovního účtu je platba bez poplatků!

Nastavit SIPO
v ČEZ ON-LINE

Jak to přesně funguje?

  1. Pokud nemáte tzv. spojovací číslo pro SIPO, zažádejte si o něj na pobočce České pošty.
  2. Nastavte si u nás způsob platby na SIPO a nahlaste nám své spojovací číslo.
  3. Změnu provedete jednoduše v aplikaci ČEZ ON-LINE, na naší Zákaznické lince 800 810 820 nebo na kterémkoliv z kontaktních míst.

Opatření koronavirus

V návaznosti na mimořádná opatření MZd a rozhodnutí Skupiny ČEZ mají všichni dodavatelé i jejich poddodavatelé povinnost zajistit testování svých zaměstnanců na Covid-19.


Zajištění této povinnosti zaměstnanec dodavatele prokáže jedním z následujících způsobů:

  • Potvrzení o negativním výsledku AG/PCR testu (ne starší než 7 dní)
  • Potvrzení od lékaře (může být i od lékaře z hygieny) nebo úplnou SMS (včetně osobních nacionálií a podpisu zdravotnického zařízení provádějícího test) o prodělání onemocnění COVID-19 v předchozích 90 dnech
  • Oficiální výtisk zprávy z laboratoře provádějící testy o negativním výsledku testu na onemocnění COVID-19 (ne starší než 7 dní)
  • Čestné prohlášení o negativním výsledku tzv. samotestu (ne starší než 7 dní)
  • Certifikát o očkování proti onemocnění COVID-19

Zaměstnanci dodavatelů, kteří nesplní povinnosti spojené s testováním Covid-19 nemohou vstoupit do prostor Skupiny ČEZ.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“. Smluvní partneři mají v současné době zavřeno.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

NAVŠTIVTE ELEKTRÁRNU ON-LINE

 

  • Jak funguje elektrárna?
  • Kde vzniká elektřina?
  • Jaké existují zdroje energie?

Nechte se virtuálně nabít vědomostmi o energetice!

 

PRO ŠKOLY PRO VEŘEJNOST