Platba složenkou

Dáváte přednost tradičním formám placení?

Přestože jsme s fakturami přestali posílat i předtištěné složenky typu A, stále ještě pomocí nich můžete zaplatit zálohu nebo vyúčtování.

Počítejte ovšem s časovou náročností a vysokými poplatky za službu.

Za složenky do 5 000 Kč zaplatíte navíc poplatek 22 Kč, u vyšší částky dokonce 33 Kč. Vyberte si pohodlnější a levnější způsob platby!

Výhody i nevýhody platby složenkou

  • Sami si hlídáte datum úhrady a vyplňujete poštovní poukázku.
  • Složenkou můžete platit zálohy i zúčtovací faktury.
  • Platbu provedete na kterékoliv pobočce České pošty.

Jak to přesně funguje?

  • Poštovní poukázka typu A funguje jako jakákoliv jiná platba složenkou. Vždy si zkontrolujte, že jste vyplnili všechny potřebné údaje pro úspěšné připsání platby:
    • číslo bankovního účtu příjemce,
    • variabilní symbol,
    • částku k úhradě.

Všechny tyto údaje najdete přehledně na své faktuře. Poštovní poukázky typu A podávejte vždy před datem splatnosti zálohy nebo zúčtovací faktury.

Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

stěhujeme se

Vážení zákazníci,

 

institut Ombudsmana ČEZ od 1. července 2020 změní své pracoviště. Nově nás od uvedeného data najdete na adrese Jemnická 1138/1, 140 00 Praha 4.

 

Věřím, že i v nových prostorách Vám já a můj tým budeme k dispozici k Vaší plné spokojenosti.

 

S úctou

 

Josef Sedlák
Ombudsman ČEZ