Platba na terminálech SAZKA

Zaplaťte hotově na kterémkoliv terminálu SAZKY!

Chcete platit za energie jednoduše a rychle, bez vyplňování formulářů nebo příkazů k úhradě, a navíc s menšími poplatky než při platbě složenkou?

Plaťte pomocí terminálů SAZKY. Je to snadné a firemní výdaje máte stále pod kontrolou!

K platbě na terminálu SAZKY stačí mít u sebe fakturu a potřebnou hotovost. Poplatek za využití služby je 15 Kč.

V čem je platba přes terminál lepší?

  • Využít můžete kterýkoliv ze 4 500 terminálů SAZKY (mimo terminálů na České poště).
  • Platební údaje nepřepisujete – načítají se automaticky pomocí čárového kódu na faktuře.
  • Můžete platit v hotovosti všechny zálohové platby i roční vyúčtování za elektřinu i plyn.

Jak to přesně funguje?

  1. Předejte fakturu za energie obsluze terminálu SAZKA.
  2. Obsluha fakturu automaticky načte pomocí čárového kódu, takže máte jistotu, že nikde neudělá chybu.
  3. Uhraďte příslušnou částku v hotovosti. Poplatek za službu je nižší než při platbě složenkou.

Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

stěhujeme se

Vážení zákazníci,

 

institut Ombudsmana ČEZ od 1. července 2020 změní své pracoviště. Nově nás od uvedeného data najdete na adrese Jemnická 1138/1, 140 00 Praha 4.

 

Věřím, že i v nových prostorách Vám já a můj tým budeme k dispozici k Vaší plné spokojenosti.

 

S úctou

 

Josef Sedlák
Ombudsman ČEZ