Časté otázky k produktové řadě PLYN NA 3 ROKY

Co se stane po uplynutí 36 měsíců?

Po uplynutí 36 měsíců bude automaticky nastavena nejvyšší sleva aktuálně platného ceníku ČEZ S ODMĚNOU na dalších 12 měsíců.

Co se stane, pokud ukončím odběr plynu před uplynutím lhůty 36 měsíců?

Pokud byste ukončil/a odběr plynu před koncem 36 měsíční lhůty, vystavujete se riziku naúčtování smluvní pokuty ve výši 4 000 Kč za každé OM za porušení smlouvy. Neplatí pro zcela ukončená OM.

Mohu v průběhu kontraktu (36 m) změnit produktovou řadu na plyn?

Ne, produktovou řadu lze standardně měnit až po uplynutí 36 měsíců.

Mohu si ČEZ S ODMĚNOU nastavit jen pro některá ze svých odběrných míst?

Ne, produktová řada ČEZ S ODMĚNOU bude automaticky aktivována pro všechna vaše odběrná místa u skupiny ČEZ.

Kdy mohu změnit produktovou řadu/dodavatele pro dodávky plynu?

Produktovou řadu lze změnit vždy v prolongačním období – měsíc před koncem smlouvy (závazku). Nová produktová řada je účinná od prvního dne nového prolonovaného období.

Je možné, že vlivem změn cen na trhu mi ke snížení ceny plynu v jednotlivých letech nedojde?

Sleva je stanovena vůči konkurenčnímu produktu a je předem daná a garantovaná v době sjednání smlouvy. Nízkou cenu spotřebovaného plynu tak máte garantovánu na tři roky dopředu bez další vazby na změny cen plynu na trhu.

Budu nějak upozorněn/a na blížící se konec závazku a případnou změnu ceny?

Ne, prolongace smlouvy proběhne zcela automaticky, pokud smlouva není řádně vypovězena.

Jaká je výpovědní lhůta resp. kdy mohu ČEZ S ODMĚNOU bez sankcí vypovědět?

Rozhodnutí o výpovědi smlouvy je nutné sdělit písemnou formou nejméně 1 kalendářní měsíc před uplynutím doby trvání smlouvy.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“. Smluvní partneři mají v současné době zavřeno.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací