Časté otázky k produktové řadě PLYN NA 3 ROKY

Co se stane po uplynutí 36 měsíců?

Po uplynutí 36 měsíců bude automaticky nastavena nejvyšší sleva aktuálně platného ceníku ČEZ S ODMĚNOU na dalších 12 měsíců.

Co se stane, pokud ukončím odběr plynu před uplynutím lhůty 36 měsíců?

Pokud byste ukončil/a odběr plynu před koncem 36 měsíční lhůty, vystavujete se riziku naúčtování smluvní pokuty ve výši 4 000 Kč za každé OM za porušení smlouvy. Neplatí pro zcela ukončená OM.

Mohu v průběhu kontraktu (36 m) změnit produktovou řadu na plyn?

Ne, produktovou řadu lze standardně měnit až po uplynutí 36 měsíců.

Mohu si ČEZ S ODMĚNOU nastavit jen pro některá ze svých odběrných míst?

Ne, produktová řada ČEZ S ODMĚNOU bude automaticky aktivována pro všechna vaše odběrná místa u skupiny ČEZ.

Kdy mohu změnit produktovou řadu/dodavatele pro dodávky plynu?

Produktovou řadu lze změnit vždy v prolongačním období – měsíc před koncem smlouvy (závazku). Nová produktová řada je účinná od prvního dne nového prolonovaného období.

Je možné, že vlivem změn cen na trhu mi ke snížení ceny plynu v jednotlivých letech nedojde?

Sleva je stanovena vůči konkurenčnímu produktu a je předem daná a garantovaná v době sjednání smlouvy. Nízkou cenu spotřebovaného plynu tak máte garantovánu na tři roky dopředu bez další vazby na změny cen plynu na trhu.

Budu nějak upozorněn/a na blížící se konec závazku a případnou změnu ceny?

Ne, prolongace smlouvy proběhne zcela automaticky, pokud smlouva není řádně vypovězena.

Jaká je výpovědní lhůta resp. kdy mohu ČEZ S ODMĚNOU bez sankcí vypovědět?

Rozhodnutí o výpovědi smlouvy je nutné sdělit písemnou formou nejméně 1 kalendářní měsíc před uplynutím doby trvání smlouvy.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

 

AKTUÁLNÍ INFORMACE pro zákazníky končících dodavatelů elektřiny

Nemusíte se bát o dodávky elektřiny. Pokud má váš dodavatel problémy, postaráme se o vás bez toho, aniž byste museli kontaktovat naše call centra nebo pobočky. ČEZ je součástí záchranné sítě vytvořené právě pro případ selhání dodavatelů energií. Jsme připraveni plnit roli dodavatele poslední instance. Všichni naši pracovníci proto nyní dělají maximum, abychom vám zajistili dodávky elektřiny. Prosím, nevolejte nám. Spojíme se s vámi sami.

ČEZ je na úkol dodavatele poslední instance dobře připraven. Jsme stabilní a zodpovědná společnost. Naši zákazníci ani zákazníci přicházející od jiných konkurenčních společností se nemusejí obávat, že se ocitnou bez dodávek elektřiny.

Jsme s vámi.

Skupina ČEZ

Více informací