Být dobrým partnerem

Reklamní partnerství

Jako dlouhodobě spolehlivý reklamní partner podporuje Skupina ČEZ hned několik oblastí veřejného života ve všech krajích České republiky. I v roce 2022, který byl ve své první polovině stále komplikovaný pandemickou situaci, soustředila Skupina ČEZ svou systematickou pomoc do oblasti sportu, vzdělávání, kultury, ochrany životního prostředí a zdravotnictví. Rozdíly přitom nedělá v tom, zda jde o regionální akce nebo projekty s celostátním dosahem. Podpořené projekty lze rozdělit do následujících kategorií. 

Podpora v regionech

Hodonínské kulturní léto, Porcelánové slavnosti v Karlových Varech, Plzeňské filmové večery na náplavce, Bohemia JazzFest, Mělnické kulturní léto, Festival na ulici Plzeň, XXVII. ročník Mezinárodního hudebního festivalu 13 měst Concentus Moraviae, Jihočeské divadlo – Prodaná nevěsta v Holašovicích, Mezinárodní hudební festival Leoše Janáčka  

Kultura

Generální partner České filharmonie, festival Energie pro kulturu, Colours of Ostrava, Beats for Love, Azyl 78, Rock for People, Folkové prázdniny, Dny lidí dobré vůle – Velehrad, Mezinárodní festival Petra Dvorského, festival Rock for Churchill 

Amatérský sport

Seriál závodů RunCzech, RunTour, Běhej Lesy, SkiTour - série závodů v běžeckém lyžování, Sokolský běh republiky, Lipno Sport Fest 2022, Vltava Run, 7. ročník Trutnovského půlmaratonu, MILADATLON 2022 - terénní triatlon a kvadriatlon, partnerství s Klubem českých turistů 

Profesionální sport

ČEZ Jizerská 50, Hlavní partner Českého olympijského týmu, Hlavní partner českého beach volejbalu, 74. ročník Zlaté přilby města Pardubice, veslařské závody 109. Primátorky Skupiny ČEZ, Basketball Nymburk, volejbalový klub ČEZ Karlovarsko, hokejový klub Rytíři Kladno, Světový pohár v cyklokrosu Tábor, Světový pohár ve vodním slalomu, World Tour Beach Volleyball turnaj v Ostravě 

Vzdělávání

Konference Forum Media, Konference malé modulární reaktory, Konference Sustainable Future, Konference managementu udržitelnosti, Anketa Česká hlava, Anketa České hlavičky, Den TAČR, Celostátní finanční konference Svazu měst a obcí České republiky, Dny Kogenerace, Leading Minds Forum 2022 

Pomoc potřebným

Podpora Českého paralympijského týmu, Sue Ryder Charity Cup, soustředění nováčků a začínajících sportovců – atletů vozíčkářů Nymburk, 11. ročník benefičního hudebně divadelního festivalu CIHLAFEST

Životní prostředí

Partnerství se ZOO Plzeň, výstava Voda a civilizace v Bruselu, Konference čisté mobility, Sdružení cestovního ruchu Jeseníky, Udržitelné firmy 2022, Fórum Elektromobilita, podpora implementace elektromobility v rámci Svazu cyklistiky, soutěž Chytrá města, konference NERS 

Zdravotnictví

Vodní záchranná služba ČČK Třebíč, partnerství s Nemocnicí Třebíč, Konference Efektivní nemocnice 

Co je reklamní partnerství?

Reklamní partnerství je forma spolupráce, která je založena na poskytnutí finančního příspěvku na propagační, reklamní služby od Skupiny ČEZ. Pokud tedy máte zajímavý projekt či akci, kde nás můžete propagovat jako partnera, je tato forma spolupráce určena pro Vás. 

Jak můžete žádat o reklamní partnerství?

Pokud jste tedy přesvědčeni o tom, že Váš projekt by si zasloužil podporu Skupiny ČEZ formou reklamního partnerství, musíte nejprve vyplnit elektronickou žádost o příspěvek. Žádosti doručené jiným způsobem nebudou zařazeny do hodnotícího procesu k reklamnímu partnerství. Z možnosti podpory formou reklamního partnerství jsou vyloučeny všechny fyzické osoby. 

 Elektronické podání žádosti

Schvalování a hodnocení žádostí

Reklamní aktivity jsou schvalovány jedenkrát měsíčně. Každá došlá žádost je podrobena hodnocení, na jehož základě jsou projekty schvalovány. 

Doručené žádosti jsou hodnoceny podle následujících kritérií:

  • územní dosah projektu (obec, kraj, region),
  • oblast podpory (životní prostředí, kultura, sport, vzdělávání, pomoc potřebným atd.),
  • rozsah prezentace,
  • cena prezentace,
  • návaznost na energetiku,
  • další možnosti využití podpory.

O výsledku schvalování došlých žádostí budete informování prostřednictvím e-mailové zprávy, obvykle do desátého dne následujícího měsíce od termínu pro podávání žádostí. Pokud žádost na podporu Vašeho projektu či akce posíláte s časovým předstihem, nemusí být Vaše žádost projednávána hned v prvním schvalovacím období, vždy však rozhodneme včas vzhledem k termínu konání Vaší akce. 

Termíny pro předkládání projektů v roce 2023

Měsíc

Termín podávání žádosti

Termín projednání

Leden

1. 1. – 31. 1. 2023

13. 2. 2023

Únor

1. 2. – 28. 2. 2023

13. 3. 2023

Březen

1. 3. – 31. 3. 2023

10. 4. 2023

Duben

1. 4. – 30. 4. 2023

10. 5. 2023

Květen

1. 5. – 31. 5. 2023

12. 6. 2023

Červen

1. 6. – 30. 6. 2023

10. 7. 2023

Červenec

1. 7. – 31. 7. 2023

10. 8. 2023

Srpen

1. 8. – 31. 8. 2023

11. 9. 2023

Září

1. 9. – 30. 9. 2023

10. 10. 2023

Říjen

1. 10. – 31. 10. 2023

13. 11. 2023

Listopad

1. 11. – 30. 11. 2023

11. 12. 2023

Prosinec

1. 12. – 31. 12. 2023

10.  1. 2024