Být dobrým partnerem

Reklamní partnerství

Jako dlouhodobě spolehlivý reklamní partner podporuje Skupina ČEZ celou řadu oblastí veřejného života ve všech krajích České republiky.  V roce 2023 soustředila Skupina ČEZ svou systematickou podporu do oblasti sportu, vzdělávání, kultury, ochrany životního prostředí a zdravotnictví. Rozdíly přitom nedělá v tom, zda jde o regionální akce nebo projekty s celostátním dosahem. Podpořené projekty lze rozdělit do následujících kategorií.

Podpora v regionech

Smetanova Litomyšl, Hodonínské kulturní léto, Porcelánové slavnosti v Karlových Varech, Bohemia JazzFest, Mělnické kulturní léto, Festival na ulici Plzeň, XXVIII. ročník Mezinárodního hudebního festivalu 13 měst Concentus Moraviae, Jihočeské divadlo – Prodaná nevěsta v Holašovicích, Mezinárodní hudební festival Leoše Janáčka, Interporta, Hudební festival Labefest, Březiněfest

Kultura

Generální partner České filharmonie, generální partner Pražského filharmonického sboru, generální partner ČNSO, festival Energie pro kulturu, Colours of Ostrava, Beats for Love, Azyl 78, Rock for People, Dny lidí dobré vůle – Velehrad, Mezinárodní festival Petra Dvorského, Fingers Up, Mezinárodní hudební festival Lípa Muzika, Benátská s Impuslem, celoroční výstavní program Trafo Gallery

Amatérský sport

Seriál běžeckých závodů RunCzech, RunTour, Běhej Lesy, SkiTour – série závodů v běžeckém lyžování, Sokolský běh republiky, Lipno Sport Fest 2023, Vltava Run, 8. ročník Trutnovského půlmaratonu, MILADATLON 2023 - terénní triatlon a kvadriatlon, partnerství s Klubem českých turistů, Radotín Sportovní, cyklistický závod amatérů Road Classic

Profesionální sport

ČEZ Jizerská 50, Generální partner Českého olympijského týmu, Generální partner České baseballové asociace, Hlavní partner Českého beach volejbalu, 75. ročník Zlaté přilby města Pardubice, Basketball Nymburk, volejbalový klub VK ČEZ Karlovarsko, volejbalový klub VK Lvi Praha, hokejový klub Rytíři Kladno, Světový pohár ve vodním slalomu, World Tour Beach Volleyball turnaj v Ostravě, Generální partner Českého paralympijského týmu

Vzdělávání

Partnerství s edukativní skupinou ÚDiF, Konference Forum Media, Konference malé modulární reaktory, Konference Sustainable Future, Den TAČR, Celostátní finanční konference Svazu měst a obcí České republiky, Dny Kogenerace, Leading Minds Forum 2023, Konference karlovarské právnické dny, Konference nové jaderné zdroje, Equal Pay Day 2023

 

Životní prostředí

Partnerství s český svazem včelařů, partnerství s KRNAP, ZOO Dvůr Králové, Konference čisté mobility, Sdružení cestovního ruchu Jeseníky, Udržitelné firmy 2023, Fórum Elektromobilita, soutěž, Chytrá města, konference NERS, Partnerství konference Udržitelné forum, Výstava udržitelnost a civilizace

Zdravotnictví

Konference Efektivní nemocnice

Co je reklamní partnerství?

Reklamní partnerství je forma spolupráce, která je založena na poskytnutí finančního příspěvku na propagační, reklamní služby od Skupiny ČEZ. Pokud tedy máte zajímavý projekt či akci, kde nás můžete propagovat jako partnera, je tato forma spolupráce určena pro Vás.

Jak můžete žádat o reklamní partnerství?

Pokud jste tedy přesvědčeni o tom, že Váš projekt by si zasloužil podporu Skupiny ČEZ formou reklamního partnerství, musíte nejprve vyplnit elektronickou žádost o příspěvek. Žádosti doručené jiným způsobem nebudou zařazeny do hodnotícího procesu k reklamnímu partnerství. Z možnosti podpory formou reklamního partnerství jsou vyloučeny všechny fyzické osoby.

 Elektronické podání žádosti

Schvalování a hodnocení žádostí

Reklamní aktivity jsou schvalovány jedenkrát měsíčně. Každá došlá žádost je podrobena hodnocení, na jehož základě jsou projekty schvalovány.

Doručené žádosti jsou hodnoceny podle následujících kritérií:

  • územní dosah projektu (obec, kraj, region),
  • oblast podpory (životní prostředí, kultura, sport, vzdělávání, pomoc potřebným atd.),
  • rozsah prezentace,
  • cena prezentace,
  • návaznost na energetiku,
  • další možnosti využití podpory.

O výsledku schvalování došlých žádostí budete informování prostřednictvím e-mailové zprávy, obvykle do desátého dne následujícího měsíce od termínu pro podávání žádostí. Pokud žádost na podporu Vašeho projektu či akce posíláte s časovým předstihem, nemusí být Vaše žádost projednávána hned v prvním schvalovacím období, vždy však rozhodneme včas vzhledem k termínu konání Vaší akce.

Termíny pro předkládání projektů v roce 2024

Měsíc

Termín podávání žádosti

Termín projednání

Leden

1. 1. – 31. 1. 2024

13. 2. 2024

Únor

1. 2. – 29. 2. 2024

13. 3. 2024

Březen

1. 3. – 31. 3. 2024

10. 4. 2024

Duben

1. 4. – 30. 4. 2024

13. 5. 2024

Květen

1. 5. – 31. 5. 2024

12. 6. 2024

Červen

1. 6. – 30. 6. 2024

10. 7. 2024

Červenec

1. 7. – 31. 7. 2024

12. 8. 2024

Srpen

1. 8. – 31. 8. 2024

11. 9. 2024

Září

1. 9. – 30. 9. 2024

10. 10. 2024

Říjen

1. 10. – 31. 10. 2024

13. 11. 2024

Listopad

1. 11. – 30. 11. 2024

11. 12. 2024

Prosinec

1. 12. – 31. 12. 2024

10.  1. 2025