10. 5. 2020

Nový zákaznický systém a tarify kompletně k dispozici

Vážení zákazníci a příznivci elektromobility, podle předchozích informací byl dokončen proces náběhu nového zákaznického systému spojeného se zavedením nových tarifů. Posledními kroky jsou spuštění mobilní aplikace pro dobíjení e-aut, ukončení režimu neomezeného přístupu k dobíjecím stanicím a zpoplatnění dobíjení pro všechny zákazníky.

Spustili jsme mobilní aplikaci pro dobíjení elektromobilů

V rámci přechodu na nový IT systém jsme jako další krok spustili mobilní aplikaci pro dobíjení elektromobilů. Aplikace je dostupná pro platformy AndroidiOS.

Kromě toho, že aplikace umožňuje zcela plnohodnotnou registraci podobně jako Driver portál, je pohodlným nástrojem pro správu zákaznického účtu a také ovládání dobíjecí stanice jako alternativy dobíjecího čipu.

Zákazníci, kteří si již v systému účet vytvořili prostřednictvím portálu, se již nově registrovat nemusí, stačí se v aplikaci přihlásit ke svému účtu pomocí zvolené kombinace přihlašovacího jména a hesla.

Pokud zákazník vlastní dobíjecí čip, může ho při autorizaci dobíjení používat i nadále, použití aplikace není povinné. V systému se samozřejmě zaznamenávají všechny dobíjecí seance, ať už zahájené s pomocí čipu nebo aplikace.

Aplikace současně slouží i pro neregistrované zákazníky. S její pomocí lze realizovat jednorázové dobití, za které zákazník platí platební kartou. Fakturu za dobíjení obdrží e-mailem.

Vyšší komfort uživatelů zaručí množství nových funkcí, které aplikace přináší, mj. automatické vyhledání nejbližší nabíjecí stanice včetně indikace obsazenosti jednotlivých dobíjecích kabelů, komunikace s uživatelem o stavu dobíjení jeho auta např. přes SMS či statistiky objemů dobíjení a ceny.

Od pondělí 11.5. ukončujeme režim neomezeného přístupu k dobíjecím stanicím

V návaznosti na spuštění aplikací fungují dobíjecí stanice ČEZ opět v módu vyžadujícím autorizaci. Registrovaní zákazníci mohou k autorizaci použít buď svoje dobíjecí čipy nebo svůj účet v aplikaci. Dobíjet budou moci až do 15.5. bezplatně.

Neregistrovaní zákazníci budou moci dobíjet v režimu jednorázového dobíjení, které bude od 11.5. zpoplatněno dle platného ceníku.

Dobíjení pro všechny zákazníky bude zpoplatněno od 15.5.

K datu 15.5. bude zpoplatněno dobíjení i pro registrované zákazníky, a to podle jimi zvoleného tarifu při registraci.

Zákazníkům, kteří se do nového systému dosud neregistrovali, doporučujeme do tohoto data registraci provést. Upozorňujeme, že současně se zpoplatněním stanic pro registrované zákazníky budeme na dobíjení zákazníků, kteří setrvají na původní smlouvě, aplikovat ceník, který byl v souladu s podmínkami smlouvy zveřejněn v listopadu 2019, tj. již nikoliv původní neomezený paušál. Porovnáním ceníků lze zjistit, že tarify v novém systému jsou výhodnější a s registrací tak nemá smysl otálet. Registrace je jednoduchá a zabere maximálně několik minut Vašeho času.

Všechny zákazníky, i ty kteří už se do systému registrovali, poprosíme aby vzhledem k přechodu do finální fáze implementace, kdy i registrovaní zákazníci začnou od 16.5. za dobíjení platit, opětovně provedli ověření svých platebních údajů. Údaje vložené při registraci jsme ze zákaznických účtů odstranili. Prosíme tedy proto zákazníky o opětovné vložení údajů o jejich platební kartě v rámci zákaznického účtu, konkrétně v sekci „Platební metody“. V opačném případě systém zákazníky k tomuto kroku vyzve ve chvíli, kdy se pokusí zahájit první dobíjení. Děkujeme za pochopení.

Podívejte se na kompletní set informací včetně smlouvy ke stažení, ceníku, návodného popisu kroků registrace v portálu i otázek a odpovědí

Věříme, že náš nový IT systém Vám přinese řadu výhod a cestování s elektromobilem pro Vás bude pohodlnější. Budeme vděčni za Vaši zpětnou vazbu a praktické zkušenosti a poznatky, rádi budeme společně s Vámi hledat prostor pro další zlepšení.

Jsme rádi, že čerpáte svou energii u ČEZ. Těšíme se, že „v tom pojedete s námi“!

Aplikace ke stažení